הובלות ברעננה והרצליה

באחר

אנשים רבים מחליטים לעבור לערים הרצליה ורעננה וזאת משום איכות החיים הגבוהה בערים אלו ומשום שהן קרובות לעיר הגדולה, תל אביב. מעבר לערים אלו וכן מעבר לוקאלי באותה העיר מחייב התנהלות נכונה הכוללת תכנון נכון והשכרת שירותיה של חברת הובלות איכותית.

 

קצת על הרצליה ורעננה

הרצליה ממוקמת כעשרה קילומטרים מהעיר תל אביב, דבר שהופך את המיקום שלה לאידיאלי ביותר עבור כל מי שעובד במרכז או אוהב לבלות בה. אנשים רבים שאינם מעוניינים לחיות בעיר הגדולה אלא לסגל לעצמם חיים משפחתיים בעיר ירוקה ואיכותית בוחרים בעיר זו להרחבת המשפחה שלהם. הרצליה נחלקית לאזור הרצליה פיתוח שממוקם במישור החוף על שפת הים ואיזור הרצליה העיר שממוקם מספר קילומטרים מהים. הרצליה משתייכת למחוז תל אביב, יש בה מעל ל- 90 אלף תושבים (נתון זה משתנה מדי תקופה) והדירוג הכלכלי – חברתי שלה הוא 8 מתוך 10. אם גם אתם משתייכים אל אותם אנשים שהחליטו על מעבר דירה לעיר הרצליה בוודאי תהיו מעוניינים בשירותיה של חברת הובלות בהרצליה שמספקת שירותי הובלה בינעירוניים ושירותי הובלה בעיר עצמה.

 

ברעננה מתגוררים מעל ל- 70 אלף תושבים ומדי שנה נתון זה משתנה. גם רעננה בדומה להרצליה נחשבת לאחת הערים האיכותיות בישראל. היא החלה את דרכה כמושבה חקלאית בשנת 1922 והוכרזה כעיר בשנת  1982 אך האווירה של המושבה עדיין נשארה. רעננה מוכרת בשם 'העיר הירוקה', היא זכתה בתואר 'הקהילה הבטוחה' ורבים מחליטים לעבור אליה מדי שנה ולכן גם הדרישה לשירות הובלות ברעננה , גדולה.

 

חברת הובלות חייבת להיות חברה אמינה שמוביליה מכירים היטב את הערים הרצליה ורעננה. המובילים חייבים להכיר את הרחובות ולהגיע להחלטה הגיונית מהו המסלול המתאים ביותר להובלת תכולת דירה ללא טלטלות וזאת על מנת למנוע מצב לא נעים בו נגרם נזק לתכולה. נקודות חשובות נוספות אותן יש לבדוק לגבי חברת ההובלה הן שאכן מדובר על חברה חוקית ושבעליה יכול להציג רישיון עסק. שהמובילים שלה בעלי ניסיון בסוג ההובלה הנדרש ושמדובר על חברה שידועה בתור חברה אמינה שעומדת בלוח הזמנים שהובטח ללקוח. תמיד יש לזכור שהצעת המחיר של החברה חייבת לכלול סכום הכולל מע"מ ושהחוזה שייחתם בין הלקוח לבין החברה חייב להכיל את כל מה שסוכם בעל פה, תאריך ברור של ההובלה, היקף תכולה, נקודות מוצא ויעד וחתימה של שני הצדדים. מעבר נעים!