מכונת קפה מקצועית בבית העסק שלך

בקריירה ועבודה

נדמה שעד לא מזמן מרבית הישראלים הכירו רק את הקפה הנמס המוכן להכנה ושמרו את החוויה של שתיית כוס קפה איכותי ומפנק לבתי הקפה. אבל בשנים האחרונות עוד ועוד משקי בית עוברים למכונות קפה שמציעות חוויה עשירה ומתגמלת יותר. המכונות מציעות קפה מקצועי בתנאים ביתיים, והישראלים חובבי הפינוקים והחידושים מיהרו לשלב אותן באירוח ובחווית השתייה היומיומית. אותם אנשים עצמם מגיעים למקום העבודה ומתקשים להעביר את היום ללא אפשרות להכנת כוס קפה איכותית ומפנקת כפי שהתרגלו בביתם. אין פלא, אם כך, שאנו רואים שינוי גם בעולם שיווק קפה לעסקים ומקומות עבודה רבים יותר ויותר מציגים בגאווה מכונות קפה מקצועיות.
כאשר אנחנו מדברים על מכונות קפה מקצועיות אין הכוונה בהכרח למכונות המורכבות שאנחנו פוגשים בבתי הקפה. עובדים רבים יתקשו להפיק כוס קפה ראויה ממכונה מקצועית של ממש, והמכונות המיועדות לעסקים צריכות להיות ידידותיות יותר למשתמש ולאפשר את הפקת המשקה הרצוי בלחיצת כפתור. מצד שני – הן צריכות להפיק במהירות וביעילות קפה איכותי וטרי בכמויות גדולות הרבה יותר מאלו של מכונת הקפה הביתית. כיום ניתן למצוא מכונות שעושות את העבודה ממינים ומסוגים רבים. כדי להבטיח חוויה מיטבית חשוב מאד לבחור בספק אמין ומוכר שיציע מכונות איכותיות שמפיקות קפה מעולה ביעילות.
הקפה הנכון ליום העבודה
כאשר יש פתרון נכון של קפה לעסקים כל הנוגעים בדבר רק מרוויחים. המעסיק ייהנה בעצמו מן הקפה האיכותי שמופק מן המכונה – וחשוב מכך, הוא יכול להציע ללקוחותיו כוס קפה טובה וליצור בקלות אווירה נעימה ויוקרתית. העובדים נהנים מתחושת הפינוק ומהאפשרות להשיג קפה איכותי בין כתלי המשרד. הם חוסכים כסף וזמן ויכולים להגיע לתפוקה טובה יותר מתוך הרגשה טובה יותר ושביעות רצון.
כשבוחרים במכונות הקפה צריך לחשוב על כמה גורמים: מיקום המכונה במשרד כך שתהיה זמינה ולא תפריע לרצף העבודה. אספקת החלב – כדי להתמודד עם אספקת החלב הטרי ניתן לבחור במכונה שעושה שימוש באבקות איכותיות שמציעות תחליף ראוי מאד לחלב טרי. במידה ובוחרים במכונה שעושה שימוש בחלב יש לבחור בדגם שמסוגל לייצר כמויות גדולות ואינו דורש מילוי מתמיד של המכונה. נושא חשוב נוסף הוא קלות וידידותיות השימוש, וכדאי לשים לב גם לניקיון ולתחזוקה – בבתי עסק כדאי לבחור במכונה קלה לתפעול ולניקוי. ולבסוף – כאמור – חובה לרכוש את המכונה ממקור אמין ומוכר שאפשר לסמוך על איכות המכונות שהוא מציע.