איש עסקים עם מחשב נייד

שעוני נוכחות ביומטריים – כל היתרונות

בקריירה ועבודה

שעוני נוכחות ביומטריים הפכו בשנים האחרונות לשעוני הנוכחות הנפוצים ביותר בקרב גופים מסחריים גדולים, חברות ממשלתיות ובתי עסק המעוניינים ליהנות מכל היתרונות הנלווים להתקנתם של שעוני נוכחות המאפשרים זיהוי וודאי ומוחלט של העובד באמצעות טביעת אצבע ו/או זיהוי תווי פנים. בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מורחב אודות כל היתרונות הנלווים להתקנתם של שעוני הנוכחות הביומטריים מבוססי הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בענף.

החתמת כרטיס נוכחות על ידי כל אחד ואחת מהעובדים הינה פעולה המעוגנת בחוק הגנת השכר. פעולה זו נועדה לצרכי רישום מסודר ומדויק של שעות העבודה היומיות/שבועיות/חודשיות של העובד/ת והיא משמשת בין היתר לצרכי חישוב שכר העובד/ת. על פי החוק, כל מעסיק מחויב בהתקנת שעון נוכחות כזה או אחר, כאשר לאורך השנים שולבו טכנולוגיות מתקדמות בשעוני הנוכחות השונים. בשעוני הנוכחות הביומטריים תוכלו למצוא את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בענף וליהנות ממגוון רחב של יתרונות עליהם נרחיב בשורות הבאות.

יתרונותיו של שעון הנוכחות הביומטרי

בעולם העסקים המודרני, קיימת חשיבות רבה לתחום אבטחת המידע. באמצעות הצבתם של שעוני נוכחות ביומטריים, בעלי העסק יוכלו לפעול לקידום אבטחת המידע וזאת באמצעות זיהוי וודאי ומוחלט של העובדים בעלי היתר כניסה לחללי עבודה מסווגים וכדומה. השעון הביומטרי יודע לזהות את העובד/ת באמצעות זיהוי טביעת אצבע ו/או זיהוי תווי פנים, וכאשר מתבצע ניסיון כניסה על ידי גורם בלתי מזוהה, שערי או דלתות הכניסה לאותו מתחם מסווג יוותרו נעולות.

יתרון נוסף הקשור להצבתם של שעוני נוכחות ביומטריים קשור לנושא העברת "כרטיס העובד" בין עובד אחד לאחר וזאת לצרכי דיווח שקרי על שעות הנוכחות במקום העבודה. באמצעות מנגנון הזיהוי של שעוני הנוכחות הביומטריים, הדיווח על שעות הנוכחות הינה פעולה המתאפשרת לכל עובד באופן פרטני והיא איננה ניתנת לזיוף וזאת מכיוון שכל עובד/ת מחזיק בטביעת אצבע הייחודית רק לו ו/ואו בתווי פנים שאין שני להם. מניעת הדיווחים השקריים בנוגע לשעות הנוכחות במקום העבודה יכולים לחסוך לכל מעסיק עד עשרות אלפי שקלים בחודש וזאת בהתאם למספר העובדים המועסקים על ידיו ובהתאם להיקף הדיווחים השקריים. החתמת כרטיס נוכחות בשעון הביומטרי הינה פעולה היכולה להתקיים אך ורק לאחר זיהוי מוחלט וודאי של המערכת בנוגע לזהות העובד. במידה וגם אתם שוקלים להחליף את שעון נוכחות הישן המותקן בבית העסק אותו אתם מנהלים אנו ממליצים גם לכם להתקדם לשעוני הנוכחות הביומטריים הנחשבים לשעוני הנוכחות המתקדמים ביותר בענף.