הצגת פטריוטיות למדינה

באחר

קונים דגלים ליום העצמאות

כל עסק מעוניין להרוויח ממכירתו של מוצר אטרקטיבי בטיימינג הנכון, כמו למשל מכירת דגלים לרכב לקראת חג העצמאות. מספר שבועות טרם יום העצמאות בעלי חנויות, עצמאיים ואנשים פרטיים פונים אל יבואנים במטרה לקנות דגלים לרכב, פטישי ענק מתנפחים, דגלי ישראל למראות הרכב ומוצרים נוספים מהם הם יוכלו להרוויח ביום העצמאות.

 

למה בסיטונאות?

יש אנשים שאינם מעוניינים לקחת את הסיכון וקונים מלאי מצומצם של מוצרים וזאת על מנת לא להיכנס להפסדים ואילו אחרים מחליטים "ללכת על כל הקופה", כלומר לקנות כמויות גדולות של מוצרים. אלו שמחליטים לקנות כמויות מצומצמות בדרך כלל משלמים מחיר צרכן וגובים מחיר גבוה יותר ביום העצמאות עצמו. לעומת זאת אלו שמחליטים לקנות כמויות גדולות קונים דגלים לרכב בסיטונאות במחירים נמוכים ומוכרים במחירים גבוהים, דבר שמקנה להם רווח גדול. הנטייה היא לקנות כמויות גדולות בסיטונאות וזאת על מנת להרוויח יותר כסף ביום העצמאות עצמו.

 

קניית דגלים – גאים במדינה

אזרחי ישראל אמנם מתלוננים פעמים רבות על הבעיות הכרוכות בחיים ובניהול עסקים במדינת ישראל, אך ביום העצמאות וברגעי האמת כאשר הם צריכים להוכיח את עצמם ולהילחם למען המדינה הם עוזבים את הכל ונלחמים. אזרחי ישראל הם אנשים שגאים במדינה שלהם. מספר ימים טרם חג העצמאות אנשים מתחילים לתלות את דגלי ישראל במרפסת ביתם ויש גם רבים שקונים דגלים לרכב, דגלים לבית העסק ודגלים שעוטפים את המראות של הרכב. חלק מהאנשים מוריד את הדגל מהמרפסת ומהרכב לאחר יום העצמאות ואילו אחרים מחליטים להמשיך ולתת לדגל ישראל להתנפנף בגאווה גם לאחר יום העצמאות.

 

קונים דגלי ישראל

טרם הקנייה של דגלים בסיטונאות וזאת למטרת מכירה חשוב לשים לב לדברים הבאים:

  • תקציב – תמיד יש להחליט מראש מהו אותו תקציב אותו אתם מייעדים לקניית הדגלים ושאר המוצרים אותם אתם מעוניינים למכור לרגל יום העצמאות.
  • סוג – יש דגלים לרכב, דגלים למראות הרכב ודגלים לתלייה במרפסת הבית או באחד החלונות בביתכם. כל אחד צריך להחליט במה הוא מעוניין.
  • כמות – חשוב להחליט מהי כמות הדגלים בה אתם מעוניינים.
  • איכות – חשוב לוודא שאתם קונים את הדגלים מיבואן שמבטיח מוצרים באיכות גבוהה (כולל דגלים לרכב בסיטונאות). תמיד יש לוודא שהדגלים אותם אתם קונים עטופים בניילון שמגן עליהם מפני לכלוך ואבק.

 

לסיכום, אם אתם מעוניינים להרוויח כסף ביום העצמאות או שאתם מעוניינים לקנות דגלים לכל הרכבים בקיבוץ או במושב בו אתם מתגוררים, קנייה של דגלים בסיטונאות היא המשתלמת ביותר.