מתחדשים בדלתות כניסה !

באחר

החלפת דלתות כניסה דומה היא לבחירת כרטיס ביקור. יש שיבחרו את הדלת הקלאסית עם האמירה המאופקת והקווים המינימליסטיים בעוד שישנם אלו שיבחרו את המראה התוסס, העוצמתי עם הערבסקות והאלמנטים הקישוטיים, פרי יצירתו של אמן- נפח. דלתות פנים אמנם חשובות לא פחות, אך רושם ראשוני יוצר את החשק להיכנס ולבחון את שאר חלקי הבית ה-כל כך מזמין. בין אם מדובר בהחלפת דלת כי החלפת צילינדר אינה מספקת או ברצון ליצור מראה מעודכן ואופנתי לבית, יש לבחון את כל הפרמטרים, להתייעץ עם בעל מקצוע ולגבש תקציב הגיוני לדלת החלומות.

בדיקה מקדימה

החלפת דלתות, בין אם דלתות כניסה או דלתות פנים, מחייבת בדיקה מקדימה של האזור המיועד לאכלס את הדלת החדשה. יש לבדוק את תקינות המשקופים והמסגרת הכללית, וכן גם לראות האם יש צורך לשנות את הסטייל של אזורים מסויימים במבנה כולו או באזור הכניסה. לאחר מכן, חשבו על החומר ממנו תרצו את הדלת החלומית- עץ מסורתי ואולי פייברגלאס עמיד וחדשני, ומהי מידת האור שברצונכם לקבל, אם בכלל, מבעד לדלת. נתונים נוספים הקובעים את ערכה של הדלת היא כמובן מידת העמידות והבטחון שמקנה, המראה החיצוני והמחיר.

לעתים הרצון ב"התחדשות" נובע מבלאי של דלת קודמת המצריך יותר מאשר החלפת צילינדראו החלפת פרזול שהחליד על גביה. אם המנעול מסרב להגיב למפתח, צבע הדלת התקלף ונוצרה חלודה ומסגרת הדלת חדלה מלספק אטימות. אין מנוס מאשר להתחדש בדלת ומשקופים חדשים במקום לבצע החלפת צילינדר, צביעה ותיקון משקופים.
עצה שווה זהב!
החלפת דלתות כניסה יכולה, למראית עין, להיחשב פשוטה, אך מדובר בתהליך הדורש יד ומחשבה מקצועית. תחילה, מומלץ לבצע סקירה בין דפי התדמית המפורטים ברחבי הרשת, לדפדף בין תמונות הקטלוגים הוירטואלים, לערוך השוואת מחירים ולהתייעץ עם בעל מקצוע. כך תוכלו לוודא כי החומרים שנבחרו תואמים את תנאי הסביבה והארכיטקטורה הכוללת, הסגנון המועדף, והאם ישתלם לכם לבצע את העבודה באופן עצמאי בשיטת "עשה זאת בעצמך". דלתות כניסה נפחות המעט יותר מורכבות מבחינת המכלול, יצטרכו את הטאצ' של איש מקצוע, כך גם החלפת צילינדר לדלתות מסוג זה.

מה בתקציב?

בין אם מחליפים דלתות כניסה או דלתות פנים, אלמנט חשוב בבחירה הוא כמובן התקציב. גיבושו הסופי יתבסס על הפרמטרים שהוזכרו קודם לכן, יחד עם היכולת לרכוש את החלום שעיצבתם במוחכם. המינוף האדיר בענף הדלתות יצר דלתות כניסה בעיצובים מרשימים, ממש מלאכת מחשבת, וכל זאת במחירים אטרקטיביים במיוחד. יתירה מכך, דלתות פנים, כניסה ואפילו חצר הפכו לאלמנט דקורטיבי אופנתי וכמו כל טרנד אופנתי, גם דלתות מקולקציה קודמת נמכרות במחירים ידידותיים לצרכן. אך להבדיל מכל ליין מוצרים אחר, דלתות משוות לוק מתוחכם ומרתק גם ללא החלפה בין עונה לעונה.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי