כל מה שרצית לדעת על דגלים רכב

באחר

יום העצמאות קרב ובא, ואתם מתחילים להרגיש את האווירה החגיגית באוויר. יום העצמאות הוא אכן יום מיוחד, יום בו אנו חוגגים את עצמאותנו ואת קיומנו בכלל. יום העצמאות הוא יום שמגיע מיד לאחר יום הזיכרון מה שרק מחדד את ההבדל ואת התחייה והתקומה שלנו עם כל מה שעברנו בדרך כעם. את יום העצמאות אפשר לחגוג בדרכים שונות אך מה שבטוח הוא שבשביל להרגיש את החג חייבים דגלים לרכב. אין ישראלי שלא שם דגלים על הרכב שלו ורבים מתחילים עם הדגלים כבר ביום השואה, ואת הדגלים הללו משאירים ברכב עד יום ירושלים.

להרגיש את האווירה

"כל הארץ דגלים דגלים" מי לא מכיר את השיר הזה? אין ישראלי שלא! ואכן, לקראת יום העצמאות כל מקום בישראל נצבע בצבעי כחול לבן עם מגן הדוד הידוע. יש דגלים על חלונות, יש דגלים על עמודי תאורה, יש דגלים על חנויות וכמובן דגלים לרכב שניתן לראות איפה שמסובבים את הראש. הדגלים הללו הם אלו שיוצרים את האווירה, והם מסמלים את הניצחונות הגדולים והקטנים שלנו הן בעבר הקרוב והן בעבר הרחוק. את הדגלים הללו ניתן כמובן לקנות בפיצוציות וניתן לקנות אותם בצמתים בהם יש בדרך כלל נערים שמוכרים את אותם הדגלים.

הדגלים המודרניים

עם השנים השתנו להם הדגלים שעל הרכב, והיום יש דגלים לרכב בגדלים שונים אך לא רק. כיום ניתן למצוא גם סוגים קצת אחרים של דגלים ממה שהכרנו פעם, יש את המגנטים לרכבים עם כחול לבן ומגן דוד עליהם, יש את הכיסויים למראות, ויש עוד סוגים שונים של דגלים. אם אתן כבר קונים את הדגלים המסורתיים כדאי שתשקיעו כמה שקלים יותר בשביל לקנות דגלים שלא ייקרעו לכם מהרוח כבר בנסיעה הראשונה איתם, אלא כאלו שישארו אתכם שנים רבות לאחר שתקנו אותם.

אין כמו אווירת יום העצמאות ואין כמו שמחת החג, שמחה אמיתית על עצם היותנו כאן, שמחה שאומנם מהולה בעצב על אלו שלא זכו להיות אתנו ביום הזה אך השמחה היא גם בשבילם!