אוכל לחתולים – טיפים

באחר

חתול הוא חיית מחמד חמודה מאוד, חיית מחמד ביתית שקל מאוד להחזיק. היא לא דורשת הוצאה החוצה לעשיית צרכים אלא את הפינה שלה עם החול לשם כך, היא חייה שאוהבת להתכרבל ולכן מי שאוהב חתולים נהנה מאוד ממנה, והיא חיית מחמד זולה יחסית לאימוץ. אך חשוב לזכור שמדובר על בעל חיים שיש לו צרכים וצריך למלא אותם, ואחד מהם הוא אוכל לחתולים שיהיה איכותי ובריא. קל מאוד ליפול ל"הוא אוכל את הכול" אך עדיף שזה לא יהיה כך ושתהיה ביקורת על מה שהוא אוכל.

חתולים משמינים

כן, גם חתולים משמינים וחשוב לזכור את זה, ועם כל זה שחתול שמן הוא יותר חמוד לעיתים, אתם צריכים לזכור שזה לא המצב הטבעי עבורו ובטבע אין חתולים שמנים מכיוון שהם אוכלים רק את מה שהם אמורים לאכול וכמובן נמצאים כל הזמן בפעילות כמו בבית. כשנותנים אוכל לחתולים חשוב לזכור שצריך לתת להם מנה מדויקת, מנה שהם צריכים בדיוק לפי הגיל שלהם ולפי המשקל שלהם. אסור לתת ללא שום ביקרת על זה מכיוון שככה בדיוק חתולים משמינים ונהיים חולים

להקפיד על פעילות גופנית

בהמשך מה שכתבנו קודם לכן, חתולים חייבים פעילות גופנית. בגלל שהם בבית כל הזמן הם יכולים בקלות להשמין, ואתם בתור הבעלים שלהם צריכים לעודד אותם כמה שיותר לזוז בכדי שהם ישמרו על הבריאות שלהם. אתם יכולים לקחת אותם לחצר סגורה, יכולים להוציא אותם לגג, אך כמובן חשוב לדאוג שלא יהיו דברים שעלולים לסכן אותם, ויכולים לחשוב על כל רעיון אחר שיתאים להם בשביל פעילות גופנית עבורם.

לתת חטיפים באופן מדוד

כן, גם לחתול שלכם מגיעים חטיפים מידי פעם, אך חשוב לזכור שהם חלק נכבד לעיתים מסך הקלוריות היומית המומלצת עבורם. ולכן, אם אתם נותנים לחתול שלכם חטיפים באופן יום יומי, חשוב שגם במקרה הזה תהיו עם אצבע על הדופק בשביל הוא לא ישמין ולא יתחילו לו בעיות בריאות. חתול הוא בעל חיים שכדאי לכל אחד לאמץ אך חשוב כמובן לעקוב אחרי המצב הבריאותי שלו.