מיטת שיזוף במרחק של צעד אחד מהמטבח

בעיצוב הבית

מי אמר שכדי ליהנות ממיטת שיזוף אתם חייבים ללכת אל הים / הבריכה או למכון שיזוף. בעידן בו רבים רכשו או שכרו לעצמם דירת גג או גן, יכול כל אדם ליהנות מרביצה נעימה על גבי מיטת שיזוף בביתו ובנוחות שלו. אם רכשתם דירת גן, הסיכוי שתהנו מהיתרון מבלי לטפח את האזור החיצוני הוא קלוש, אך אם אתם בוחרים להשקיע בעיצוב החלק החיצוני של הבית, קחו בחשבון התקנת דשא סינטטי כמו גם מיטת שיזוף (גם אם אין לכם בריכה בגינה או בגג). את הגינה או הגג שברשותכם אתם בהחלט יכולים להשאיר כמות שהם, בין אם זה ריצוף או דק אך חשבו לרגע ודמיינו את השטח מכוסה בדשא רענן וכזה אשר הטיפוח שלו הוא קליל. החוויה יכולה להיות שונה לגמרי לא? הבה נצלול אל היתרונות והחסרונות של ריצוף המרפסת או הגג ושל הריהוט אותו תציבו בשטח המדובר.                                                                                                                                                                                                                

מה כדאי למה ואיך

אם את השלב הראשון אתם עוברים בשאלת חיפוי המשטח, הרי שהאופציות הקיימות הן רבות ומגוונות ועליכם לבחור את האופציה הנכונה לכם באופן אישי. בין האופציות אתם יכולים לבחור את הריצוף המסורתי הכולל בלטות, אתם יכולים להתקין דק, או להציב דשא.

גם לאחר הבחירה בעדיפות הנראית לכם רלוונטית יותר עבורכם, ישנה התלבטות בין דשא סינטטי לדשא אמיתי, ובין שלל סוגי הדקים הקיימים בשוק. אם הדילמה היא בין דשא סינטטי עליו תונח מיטת שיזוף, שולחן וכיסאות לבין דשא אמיתי, הרי שנכון לקחת בחשבון את התחזוקה. דשא סינטטי אינו שונה במהותו מדשא אמיתי. הוא מרגיש ונראה אותו הדבר בדיוק גבוה אך להבדיל מדשא אמיתי, הסינטטי אינו דורש תחזוקה מסיבית ויקרה.

כסאות וריהוט גינה – גם הם נחשבים כפריט הכרחי אותו יש להציב בגינה או על הגג, אך אל לכם להסתפק בישיבה על גבי כיסאות רגילים וכדי להעצים את החוויה מהשהייה בגינה או בגג, כדאי, מומלץ ורצוי לרכוש מיטת שיזוף נוחה, גם אם אתם לא אוהבים להשתזף ושומרים על בריאותכם באמצעות הימנעות מקרני השמש. מיטת שיזוף תאפשר לכם ליהנות מישיבה ממושכת, מחצי שכיבה ומשכיבה מלאה כך שתוכלו לקרוא עיתון או ספר ואף תיהנו משנת צהריים או נמנום ערב.

לסיכום – לכל גינה או גג מתאים העיצוב הרלוונטי להם, אך ישנם פריטים הכרחיים המתאימים לכל סביבה חיצונית, בין אם אלו הם הכיסאות, שולחנות גן, מיטות שיזוף ואף מדשאות סינטטיות.