חימום תת רצפתי – אקולוגי, יוקרתי ויעיל

בעיצוב הבית

בארצות רבות בעולם וביניהן גם ישראל מחממים התושבים את בתיהם בחודשי החורף הקרים. ישנן דרכים רבות לעשות זאת ואחת מהן היא חימום תת רצפתי. שיטת החימום התת רצפתי בישראל היא חדשה  יחסית ובבתים רבים היא עדיין לא הוכנסה.

יעילות חימום תת רצפתי

לחימום תת רצפתי יש יתרונות ועם השנים התבררה כיעילה מאוד. היא שיטה מאוד בטיחותית ומחממת את כל חלל החדר בצורה שווה בכל מקום. חימום תת רצפתי חוסך בחשמל מה מאפשר שמירה על איכות הסביבה. החימום התת רצפתי יקר אבל זו השקעה לתווך ארוך. מרבית הלקוחות הם בוני בתים חדשים או כאלו שעושים שיפוץ כך שלפני ריצוף החדרים אפשר להתקין את מערכת החימום התת רצפתי.

איך זה עובד?

שיטת חימום תת רצפתי בישראל היא באמצעות חשמל או מים. הוכח על ידי בעלי מקצוע ששיטה זו זולה מהרבה שיטות חימום אחרות וזאת למרות שהחשמל והמים בישראל אינם זולים.

למה זה כדאי?

  • מרבית שיטות ואמצעי החימום המקובלים בארץ גורמים ליובש האוויר בחלל החדר להוציא שיטת חימום תת רצפתי. הנעת האוויר בשיטה זו נעשית לאט יותר. ילדים יכולים לשבת לשחק על המרצפות מבלי לחשוש מפני התקררות. החימום התת רצפתי מונע "תאונות" שקורות לא אחת עם אמצעי חימום אחרים. אין מגע ישיר עם הצנרת.
  • חימום תת רצפתי באמצעות מים נעשית על ידי הפעלת מקור אנרגיה שמחמם את המים בתוך הצנרת וגורם למים להסתחרר לעשות סיבוב ולחזור בסבב נוסף. זהו חיסכון באנרגיה ואין בזבוז מים.
  • שיטת חימום תת רצפתי מבוססת על שיטת ההסקה המרכזית. היא מתאימה לכל המרצפות מכל הסוגים להוציא מרצפות עבות במיוחד. המערכת שולטת בטמפרטורה של האוויר ובקרינה.

מה היתרונות?

  • עצם העובדה שלא מציבים אמצעי חימום על רצפת החלל מאפשרת עיצוב והצבת רהוט ללא חשש מהתחממותם.
  • בתקופה שאיכות הסביבה מטרידה את מרבית אזרחי העולם דואג משרד לאיכות הסביבה הישראלי לעודד את אזרחיו למצוא פתרונות חימום שאינם פוגעים באיכות הסביבה ובבריאות התושבים וממליץ על חימום תת רצפתי כדרך אחת לעשות זאת.

זוהי השקעה יקרה ולכן כדאי לעשות בדיקה מקיפה בין החברות שקיימות במשק הישראלי ולבחור במתאימה ביותר.