ירקות

אנרגיה שמלווה אתכם בכל שעות היממה

במזון

המציאות היום יומית אינה מאפשרת לכל אחד להכין לעצמו נשנושים בריאים שילוו אותו במהלך היום יום ועל כן רבים מוצאים עצמם אוכלים שטויות המורכבות מפחמימות ריקות, אשר מזיקות לגוף וגובות ממנו אנרגיה במקום להיפך. אין ספק כי השגרה הטובענית גורמת לרבים לשכוח לאכול ולהגיע למצב בו הם חייבים לאכול כאן ועכשיו והם ללא צל של ספק יחטפו וילעסו כל מה שבא ליד, מבלי להתחשב בבריאותם, או במילים אחרות, הרעב הוא שיכתיב מה לאכול, אלא אם תיקחו אתכם בתיק ובאופן קבוע חטיפי אנרגיה אשר מאפשרים לא רק להשקיט את הרעב, אלא גם ובעיקר לשמור על אנרגיות גבוהות ועל בריאות גופנית.

מדוע חשוב כל כך להימנע מפחמימות ריקות

פחמימות ריקות באופן כללי אינן בריאות לגוף האדם והן אינן מצליחות לשמור על אנרגיות הנדרשות אלא להיפך. כמה פעמים קרה לכם שאכלתם ארוחת צהריים המורכבת בעיקרה מפחמימות ריקות והרגשתם לכל אורך היום עייפים? סביר שלא בהכרח קישרתם זאת לארוחת הצהריים והמרכיבים שלה, אך אין ספק כי העייפות וחוסר האנרגיה נובעת מהתזונה הלקויה, לרבות פחמימות ריקות. פעמים רבות עדיף להזין את הגוף במרכיבים בריאים המוסיפים אנרגיה המהלך היום יום ובין היתר : גרנולה או חטיפי אנרגיה , מעדן חלב וכיוצא בזאת.

ככל שתקפידו על תזונה מאוזנת ובריאה, כך תרגישו אנרגטיים ותצליחו לעבור את היום בקלות, תוך שאתם מבצעים משימות בערנות מוגברת. אחת הטעויות המרכזיות בתזונה הלקויה של מרבית האנשים בעידן הנוכחי, היא לנשנש בין הארוחות מכל הבא ליד, וזאת בשל חוסר זמן לדאוג למזון בריא. למזלנו חברות רבות מתעשיית המזון, הבינו את המצוקה בה מצויים מרבית האנשים שחיים את השגרה הטובענית, וטרחו לייצר מיני מאכלים זמינים ומהירים, אותם יכול כל אדם לקחת בתיקו האישי ובעת מצוקת רעב להוציא את המאכל ולאכול לשובעה ובהנאה. יתרון המזונות המהירים והבריאים, הוא העובדה שהם טעימים להפליא ואף בריאים – בהחלט שילוב מנצח שמאפשר לכל אדם למצוא את מבוקשו. חשוב לזכור כי גם החטיפים וגם גרנולה, נמכרים גם בתצורות מגוונות וגם בהרכבים וטעמים שונים. לצורך העניין, ניתן לרכוש את הגרנולה כתפזורת, אותה אפשר להוסיף לחלב, למעדנים וכו, ניתן לרכוש אותה כחטיף בגדלים שונים ומגוונים וכיוצא בזאת, כך שכל אדם בהחלט יכול למצוא את אשר הוא אוהב ואליו הוא מתחבר. לסיכום – חטיפים בריאים בתיק הם הפתרון האמתי לרעב שתוקף אתכם.