ייצור פנקסים לכל מטרה

בדפוס

 

פנקסים הינם מוצרים שנדרשים בקרב אנשים פרטיים, מוסדות, עסקים, חברות, ארגונים וגופים נוספים. הפנקסים נועדו לרישום פרטים במרוכז, לאזכור נושאים שונים בצורה מצומצמת ובראשי תיבות, וכמובן, שמשתמשים בהם בתחומי הנהלת חשבונות, מסחר, הזמנות, שיווק ועוד. המגוון העצום של סוגי הפנקסים וציבור הלקוחות הרחב שלהם מעיד על נחיצותם ועל השימוש הגדול שעושים בהם. יש סוגים רבים של פנקסים שמיועדים לתחומים שונים, ועל כן, הם שונים זה מזה בגודל, בעיצוב, בתכנים, בצורת הכריכה שלהם ועוד.

עבודת הכנת הפנקסים מעט מורכבת וזאת משום שיש סוגים שונים של מוצר זה. יש פנקסי חשבוניות שנהוג ליצר אותם בצבעים שונים. לבן, צהוב, אדום ולעיתים גם כחול. יש צורך להשתמש בנייר כימי ולחתוך אותו בגודל הנכון. בנוסף, לכל זאת יש צורך לכרוך את הפנקס, ליצור פסי תלישה, להדביק בדבק חם ולהשתמש בסיכות לחיבור. ההשקעה בהכנת הפנקס לדפוס ולעריכה הינה גבוהה, ולכן, העלות הראשונית גדולה יחסית. לכן, מומלץ להזמין כמות גדולה של מוצר זה  כדי להוזיל את העלויות, שכן מחיר כמות של פנקס או שניים יהיה לרוב יקר ביחס להזמנה גדולה יותר.

פנקסים מגוונים

פנקסים משמשים, לרוב, למטרות עסקיות, ולכן, יש צורך בכיתוב רשמי עליהם. הכוונה היא להדפסת לוגו, כתובת הלקוח, ועוד פרטים מזהים. עריכת התוכן תהיה מינימאלית ויוכנסו בו טבלאות שונות בהתאם לצורך. כאלו שנועדו להזמנת מוצרים, להוצאת קבלות, לחשבוניות, ולעוד נושאים כגון אלו. בתחום של הנפקת חשבוניות יש צורך לרשום פרטים שנועדו לזהות את העסק כמו: תעודת זהות, מספר חברה, כתובת ועוד. הפנקסים שנועדו למשלוח חשבוניות חייבים להיות בעלי מספרים סידוריים רודפים בהתאם לדרישות החוק. כל אחד יכול לעצב את הפנקס המתאים לו באמצעות שבלונות מוכרות, ולרוב, לא נדרשת התערבות של גרפיקאים. לקוחות, שבכל אופן, מעוניינים בהסברים יכולים לקבלם, לרוב ללא תשלום, בבית הדפוס.

מומלץ להזמין מוצר זה בבית דפוס מוכר אשר מדפיס שורה גדולה של דברי דפוס. ברור הוא, שכל מי שמעוניין בפנקסים לטובת העיסוק שלו זקוק גם למוצרי דפוס אחרים. כדאי לרכז הזמנות בבית דפוס איכותי, ובכך, לקבל שירות אישי במחירים סבירים. בתי דפוס שמקבלים הזמנות בהיקף רחב יכולים לבוא לקראת הלקוחות במבצעי מחירים, ונוצר מצב שבו שני הצדדים מרוויחים. הפנקסים נועדו לשרת ציבור גדול של לקוחות ובית דפוס שיש בו מומחים בנושא יכול לתרום מהידע והניסיון שלו לכולם, בין אם הם לקוחות ותיקים או חדשים.