האם רהיטי יוקרה בהכרח גם יקרים?

בעיצוב הבית

ובכן, התשובה היא כן, וזה למעשה כל העניין עם רהיטים יוקרתיים, שמכילים אלמנטים יוקרתיים הבאים לידי ביטוי בסוג חומרי הגלם, באיכות חומרי הגלם, באיכות העבודה, ברמת מורכבות העיצוב, מורכבות המנגנונים הטכניים וכדומה. יחד עם זאת, בתוך הקטגוריה הכוללת שנקראת רהיטי יוקרה אפשר למצוא טווח רחב מאוד של מחירים, ואתם בהחלט יכולים למצוא את פריט הריהוט המתאים לכם ביותר ברמת מחיר שעומדת במגבלות התקציב שלכם, ועדיין נחשב לפריט יוקרה.

ריהוט יוקרתי אותנטי בלבד

מה שאתם לא רוצים לעשות, הוא לקנות פריט שמנסה לחקות רהיט יוקרתי, אך אפשר לזהות את הניסיון המלאכותי בצורה ברורה. ישנו חן רב הרבה יותר בפריט ריהוט פשוט ועממי, מאשר בפריט ריהוט שמנסה, בצורה מלאכותית, להפוך ליוקרתי על אף שברור שהוא לא. כפי שאמרנו קודם לכן, ישנם בהחלט פריטי ריהוט יוקרתיים שניתן לרכוש אותם במחירים אמנם גבוהים, אבל כאלה שיכולים להתאים גם לאוכלוסיית המיין-סטרים.

רהיטים יוקרתיים במחירים סבירים

כך למשל, שולחן עץ מלא המגיע עם מרקם עצי אותנטי ומקורי בגימור לכה כהה מעט וליטוש מבריק, הוא פריט יוקרה לכל דבר ועניין, שגם יעלה לכם יותר מכל שולחן עץ מעובד אחר, אבל עדיין יכול להיות מוצע עם תג מחיר שיכול להתאים לאנשים רבים המרהטים את ביתם. במידה ואתם רוצים לשלב בביתכם רהיטי יוקרה קלאסיים המשלבים אלמנטים של זהב, מתכות יקרות, מנגנונים יקרים וגימור יוצא דופן, יהיה עליכם להכין את התקציב המתאים, ולא מדובר בתקציב נמוך כלל וכלל.

חשיבות רבה לעבודה עם יועץ עיצוב מקצועי

בהיבט זה חשוב להדגיש את החשיבות של ייעוץ מקצועי, ייעוץ שמומלץ מאוד לקחת בכל תהליך של ריהוט דירה, גם כאשר לא מדובר ברהיטים יוקרתיים, ולבטח כאשר מדובר על רהיטי יוקרה, פריטים שעולים הרבה מאוד כסף. במקרה כזה, כל החלטה יכולה לעלות אלפים רבים של שקלים, וכל טעות בשיקולי העיצוב יכולה לעלות מאוד ביוקר לתקן אותה. איש מקצוע יוכל לבנות עבורכם את תכנית העיצוב הכוללת בצורה מקצועית ומחושבת, שלב אחרי שלב.