סיעור מוחות מעל בימת האינטרנט

תריס אור – התריס החדש

בעיצוב הבית

אחד מחומרי הגלם השכיחים והמומלצים ביותר הוא האלומיניום. בעזרת חומר זה, ניתן לייצר תריסים, מקלחונים, דלתות, לסגור מרפסות ועוד. יתרונות האלומיניום הם רבים ולכן הפך הוא לכוכב הבנייה והשיפוץ. במאמר הבא, נתמקד בתריסים בביתנו, נדון בסוגים השונים הקיימים וגם נספק טעימה קטנה מהתריס החדש בשוק, הלא הוא תריס האור הייחודי והמיוחד                                                Roof skylight window.

תפקידי התריס בבית או בדירה הם יצירת מקור אור ורוח, הרגשת מיקום, צוהר לנוף ועוד. למעשה, אין בית או דירה אשר בהם לא מותקנים תריסים ויש כאלו גם הבוחרים להתקין תריסים פנורמיים ואף לסגור את המרפסת באמצעות תריסים. כך או אחרת, קיומו של תריס בבית או בדירה הינו הכרחי ואף אקוטי. בית או דירה ללא תריסים יעניקו הרגשה של מרתף  ולא יהיו אטרקטיביים למגורים ולכן וזו הסיבה שיש מעט מאוד בתים כאלו.

תריס האור

כחלק בלתי נפרד מאותן עבודות אלומיניום, תריס אור הוא כמו הדובדבן שבקצפת והסיבות לכך הן רבות. הסיבה הראשונה היא בעצם מהותו של התריס שכן מדובר בהצלחה מדהימה של תריס פשוט ההופך להיות כל מה שאתם צריכים, בתריס זה ניתן לכוונן את כמות אור הנכנסת ממנו. למעשה יש לתריס זה 3 דרגות, סגור לגמרי, פתוח למחצית ופתוח לחלוטין. גם דרגת האמצע ניתנת לכוונון על פי הדרישה ועל פי הצורך. הסיבה השנייה היא עלותו האטרקטיבית יחסית למוצר אחד המספק מספר דרישות. והסיבה השלישית היא ביטול ההכרח של רכישת וילונות באם מדובר על תריס הפונה לכיוון בו השמש מציקה לתושבי הבית.

מה חשוב לדעת: חשוב לדעת כי התקנתו של כל תריס בכל בית או דירה, מעניקה מספר אפשרויות, התקנה רגילה ושכיחה, התקנה המאפשרת שליטה חשמלית ותודות ליכולות הבית החכם, גם התקנה הנשלטת בכל אחת מדרכי הבית החכם (אפליקציה, תוכנה, שלט אוניברסלי ועוד).

לסיכום, חומר האלומיניום משרת צרכים רבים בתהליך הבנייה, שיפוץ והעיצוב המחודש בבית. על מנת להצליח ולתעל חומר גלם זה לטובת הצלחת המוצר הסופי, יש להכירו ויש להתקינו כראוי ולבצע את כל עבודות אלומיניום על הצד הטוב ביותר בשילוב מקצועיות גבוהה וחסרת פשרות. זכרו, מדידה לא נכונה תוביל לייצור שגוי והתקנה שאינה מקצועית ובמרבית המקרים תקצר את תוחלת החיים של המוצר ואין זה משנה באם מדובר על מוצר סטטי כגון מקלחון לבין מוצר בו עושים שימוש תדיר באופן יומי, כמו למשל חלון.

אחרונין מתוך עיצוב הבית

עיצוב חדרי ילדים

ישראל של היום היא חברת שפע לכל דבר ועניין, כאשר ילדים רבים
חזור למעלה