עוגיות שוקולד- הקינוחים הטעימים של החיים

במזון

עוגיות וכדורי שוקולד כקינוח יעלו חיוך על פניו של הילד הכי עצוב בגן וגם אצל רוב מבוגר שחווה יום ללא מצב רוח. אם גם אתם מעוניינים לפנק את יקירכם בקינוח מהנה, במאמר זה נרשום בפניכם רעיונות שונים לקינוחים טעימים משוקולד.                                                                                                                                        

קינוחים משוקולד

אם אתם מתלבטים האם להכין לגן הילדים של הילד קינוח משוקולד או קינוחים מחומרי גלם אחרים, ההמלצה היא תמיד לבחור בשוקולד. אם אתם מוזמנים לאירוע ואתם אחראים על הקינוח ההמלצה היא תמיד להביא קינוח שמערב שוקולד. הסיבה להמלצות אלו נובעת מכך שרוב האנשים בעולם אוהבים שוקולד ולכן הבחירה לקנות עוגיות שוקולד או להכין קינוחים מעניינים משוקולד, כמו למשל כדורי שוקולד מריר תמיד תהיה החלטה נבונה, שכן היא תיקלע לבלוטות הטעם של רוב הילדים והמבוגרים.

כדורים שעשויים משוקולד

אם החלטתם שאתם מעוניינים לפנק את הילדים שלכם בקינוח מהנה של כדורי שוקולד בוודאי תשמחו לדעת שיש לכם אפשרות להכין קינוח טעים זה בקלות ובמהירות. כל שצריך הוא שוקולד מריר, מיכל של שמנת מתוקה, מעט מאוד מלח וביסקוויטים. שוברים את השוקולד, מניחים בקערה ומכוונים את המיקרוגל לשלושים שניות (אם לא מוכן לאחר שלושים שניות, יש לחזור על הפעולה פעם ואף פעמיים), לאחר המסה מלאה של השוקולד יש להוסיף שמנת וקורט מלח ולהמשיך בפעולת ההמסה עד שהתערובת אחידה. לאחר מכן יש לחתוך את כל הביסקוויטים לחתיכות קטנות מאוד ולהוסיף את תערובת הביסקוויטים לתערובת השוקולד. מערבבים היטב. מצננים כחצי שעה עד שעה במקרר ולאחר מכן מוציאים ומגלגלים לכדורי שוקולד בגודל הרצוי לכם. מפזרים על הכדורים סוכריות צבעוניות או מגלגלים בקוקוס ומגישים לאורחים או לכל המשפחה לאחר ארוחת שישי.

קינוחים טעימים נוספים

אם אתם מעוניינים להגיש אל שולחן הקינוחים כל מיני מטעמים מתוקים וטעימים ניתן לגוון ולהגיש גם עוגיות שוקולד מסוגים שונים:

  • עוגיות שוקולד עם גלידה- כל שאתם צריכים לעשות על מנת להכין את אותו קינוח טעים של גלידה שנמכר בחנויות הוא לקנות עוגיות רכות או להכין את העוגיות בעצמכם ולקנות גלידת וניל ופשוט לעטוף כל כדור גלידה בעוגיית שוקולד מלמטה ומלמעלה.
  • עוגיות מעורבות- יש אפשרות להכין כל מיני עוגיות מעורבות של שוקולד וחמאת בוטנים, גרנולה ושוקולד, שוקולד רגיל ולבן, עוגיות סנדביץ'.
  • עוגיות מעורבבות ורכות משוקולד- עוגיות פאדג' שוקולד, בראוניס שחור לבן ועוגיות שמרים.