סיעור מוחות מעל בימת האינטרנט

צימרים בצפון שיגרמו לכם להרגיש בחו"ל

בתיירות

החיים מורכבים משגרה ומיציאה מהשגרה. כל אדם, זוג ומשפחה בוחרים לעצמם את האופציה הנכונה ביותר עבורכם לחופשה המושלמת, אך מי שטרם התנסה בחופשה החלומית בצימר באזור גליל מערבי של ארץ ישראל, זה הזמן לארוז את המזוודה הקטנה ולצאת לחופשה חלומית שתשאיר לכם טעם של עוד. מרבית מהאנשים המתגוררים במרכז הארץ נוטים לחשוב – בהגזמה כי החשמל וצינורות המים טרם הגיעו למחוזות הצפון, אך אם נומר את האמת רגע לאחר שהם מגיעים אל צימר בצפון הם מבינים ללא צל של ספק כי לצפון הסגולות שלו שמאפשרות את השחרור, החופש והאווירה הנדרשת לחופשה, בין אם היא חופשה משפחתית, רומנטית או חברית.                                                                                                           

איך לבחור את החופשה המושלמת

חופשה שנתית היא בגדר חובה ולא בכדי מעניקים מקומות התעסוקה דמי הבראה אחת לשנה שמטרתם הראשונית היא לאפשר לכל אדם לפנות מהתקציב לחופשה השנתית. אם חשקה נפשכם בחופשה מדוגמת ומענגת, הכנסו אל רשת האינטרנט והכירות את אזור הצפון בכללותו לרבות גליל המערבי, בו אתם יכולים לשריין לעצמכם צימרים בצפון שיהפכו כל חופשה למדהימה.

צימרים רבים הוקמו בעקבות המשברים במשקי המושבים, אך אט אט הפכו הצימרים מעוד מקום לינה למקום לינה יוקרתי המאובזר גם בטכנולוגיה מתקדמת. צימרים נבדלים במחירם בהתאם לאיכות הצימרים והאטרקציות המשולבות בו. באזורים רבים בארץ (החל מהדרום, דרך הצפון לרבות גליל מערבי עליון ותחתון ועד הדרום), קיימים צימרים המאובזרים בבריכה משותפת, בריכה פרטית, ג'קוזי ועוד. צימרים בצפון על פי רוב מבודדים ומאפשרים לנופשים ליהנות מבידוד הן של אנשים דהיינו נופשים אחרים והן של רעשי העיר המאפיינים את השגרה.

צימרים בצפון ממוקמים בסביבה פסטורלית יוצאת מגדר הרגיל ובהם אווירה אמיתית של חופש. על פי רוב הצימרים אינם ממוקמים באזורים מתויירים ועל כן מרבית הנופשים המגיעים לצימר יחוו תחושה מופלאה ויגדירו מחדש את החופש בישראל ויש אף שידמו אותו לחופשה בישראל בעלת אווירה של חופשה מעבר לים ואולי החשוב מכל בעלויות הוגנות, משתלמות ונוחות לכל כיס.

לסיכום – אם החופשה השנתית נצפית באופק, קחו בחשבון שאל צימר בצפון אתם יכולים להגיע בהרכבים מגוונים, בין אם זוהי חופשה משפחתית עם ילדים, חופשה חברית או חופשה זוגית בה אתם זקוקים לזמן איכות האחד עם השנייה. צימרים, להבדיל מהסברה הרווחת לא מאפיינים חופשה זוגית רומנטית בלבד, אלא ישנם צימרים מגוונים המתאימים להרכבים אחרים והם פזורים בכל רחבי הארץ; צפון הארץ, גליל מערבי, גליל עליון, דרום הארץ ועוד.

אחרונין מתוך תיירות

חזור למעלה