נופש חמישה כוכבים בנתניה

בתיירות

חג הפסח מתקרב ויחד איתו מגוון חבילות נופש למבחר יעדים מובילים בישראל. אז לא צריך עוד להרחיק לכת ולהוציא הון תועפות על טיסות לחו"ל אלא לנצל את מלוא האטרקציות והחוויות הנהדרות שמציעה לנו מדינת ישראל.                                                                                                                                                                                             

טיפים לתכנון חופשה אידיאלית

טיפ מוצלח לכל מי שמחפש אחר חבילות נופש מפנקות לקראת העונה החמה של שנת 2015 הוא לסקור לעומק את האפשרויות המקומיות דווקא שאינן נופלות באיכותן מאלו המוצעות במדינות מעבר לים. כיום ישנם בתי מלון בנתניה המציעים שפע של שירותים תחת מטרייה אחת, הכול כמובן באופי החופשה שברצונכם לנפוש. שימו לב כי כל מלון מציע מתקנים ושירותים אחרים בטווח מחירים משתנה. כדי להגיע להחלטה נבונה במינימום זמן מומלץ תחילה להגדיר את מגבלות התקציב ואת הצרכים האישיים.

חופשה בנתניה

חופשה בנתניה יכולה להיות אפשרות מנצחת לחופשה מפנקת ואיכותית. העיר ידועה בחופיה הנפלאים לאורכם פזורים בתי מלון בנתניה המציעים חוויות אירוח משתנות בכל מיני רמות איכות. מלון סוויטות איילנד בנוי באופן מודרני ואלגנטי ומזדקר בנוף הדרומי של רצועת החוף בנתניה. מלבד מיקום נהדר ויוקרה המלון מספק לציבור הנופשים בישראל רמה אחרת של סטנדרטים ביחס לשאר המלונות בנתניה. חבילות נופש במלון איילנד פונות הן אל אנשי עסקים שבאים לבלות כמה ימים בעיר, לזוגות צעירים, משפחות עם ילדים וכן הלאה.

מלון איילנד בנתניה

בחירה מוצלחת של בית מלון בנתניה הוא הצעד הראשון בתכנון נכון של חופשה נפלאה. מלון איילנד מספק למבקריו שלל שירותים הכוללים בראש ובראשונה סוויטות מפנקות עם חדר שינה אחד או שני חדרי שינה בעיצוב אלגנטי ששם דגש על איכות יוקרה ונוחות. הסוויטות מתאימות לכמות מקסימאלית של שישה אנשים והן מרווחות ואווריריות במיוחד. בנוסף בכל סוויטה ישנו חדר שינה או שניים, סלון מרווח ואלגנטי, שני חדרי רחצה גדולים ומערכת מדיה עם טלוויזיית מסך שטוח וחיבור לאינטרנט אלחוטי.