החשיבות שבבחירת מזרן אורתופדי לילדינו

במזרנים

בזמן השינה מופרש הורמון GH, הורמון הגדילה אשר תפקידו לחדש את התאים, להצמיח ולהאריך את העצמות ולבנות את עמוד השדרה. מכיוון שהורמון הגדילה מופרש בעיקר בלילה, לאיכות השינה אצל ילדים ונוער יש השפעה גדולה על התפתחותם. מסיבה זו בחירה של מיטות הנוער בשילוב מזרונים איכותיים עבור ילדיכם היא קריטית וחשובה. בחירת המיטה המתאימה תספק לילדכם שינה איכותית אשר תאפשר להם לתפקד בצורה אופטימלית ביום שאחרי ולהישאר מרוכזים וחדים לאורך כל היום. שינה איכותית מאפשרת צמיחה וגדילה אופטימליות של האיברים השונים בגוף ואף בעלת חלק משמעותי באופן שבו אנו חשים ומרגישים.                                                                    

המאפיינים של מזרן אורתופדי

ההיצע של מיטות נוער הוא רחב ומגוון. יש מיטות בסגנון ספה נפתחת, מיטת יחיד, מיטות בגודל של מיטה וחצי וכדומה. הדבר החשוב ביותר הוא בחירת המזרן והחומר ממנו המזרן עשוי. מזרונים אורתופדים אשר פותחו כתוצאה של מחקרים רפואיים העוסקים בחקר השינה, מפחיתים את הלחץ שהגוף מפעיל על המזרן ומספקים תמיכה מושלמת לכל האיברים בגוף עם דגש על עמוד השדרה, הצוואר והכתפיים. בחירה של מיטות נוער המצוידות במזרן אורתופדי מסוג לטקס, ויסקו או מזרן קפיצים מרופד תספק לילדכם תמיכה מקסימלית ואיזון מושלם. בנוסף, מזרן אורתופדי יתאים את עצמו למבנה הגוף של הילד, יאפשר חלוקה נכונה של משקל הגוף על המזרן ויותר מכל, ילדיכם ייהנה משינה איכותית במהלך הלילה.

מיטת נוער איכותית תשמש את ילדכם לאורך שנים

פרט למזרון אותו אתם בוחרים למיטת הנוער, יש חשיבות גם לחומר ממנו עשויה המיטה. מומלץ לקחת בחשבון את החומר ממנו עשוי בסיס המיטה ושאר חלקיה. מיטה העשויה מחומר איכותי, יציב, עמיד וחזק תשמש את ילדכם למהלך השנים הבאות. כמו כן, לפני שבוחרים מיטת נוער חשוב למדוד את מידותיו של הילד, את מידות החדר ואת מידות המיטה בכדי להימנע מהחלפה של מיטה תוך זמן קצר, הרי ילדים גדלים כל הזמן. רבות ממיטות הנוער משלבות בתוכן ארגז מצעים, פתרון אחסון מושלם כאשר אתם מוגבלים במקום. את מיטת הנוער מומלץ להתאים לטעמו האישי של הילד שכן הוא זה שהולך לישון עליה.

לסיכום, בחירה של מיטת נוער הוא אינו דבר של מה בכך. מיטה איכותית תאפשר שינה רציפה, עמוקה ונעימה אשר חשובה כל כך לילדים ולבני הנוער.