עלית – ממתיקים את החיים

במזון

שוקולד הוא אחד הדברים האהובים על רוב האנשים, אם מדובר על ילדים קטנים ונוער ואם מדובר על מבוגרים וקשישים. פעמים רבות אנשים מוצאים את עצמם מביאים לחבר או לילדיהם שוקולד פרה או ממתק פסק זמן ונהנים לראות את החיוך על פניהם ואת התענוג כאשר הם נוגסים בממתק המוכר והכל כך טעים.                                                                     

נהנים משוקולד מההתחלה

אחד המותגים שליוו את רובינו מימי הגן ועד היום הוא השוקולד פרה של חברת עלית. מותג זה שהחל את דרכו עוד בשנת 34' נקרא בשנות החמישים על שמה של אותה פרה שהופיעה על העטיפה של השוקולד והפכה לבת בית בתיק ובמקרר של כל אחד ואחת מאיתנו. שוקולד הפרה זכה להצלחה כה גדולה עד שהיצרנית החלה לשווק את המותג המוכר על מוצרי שוקולד נוספים של החברה, כמו למשל ממרח שוקולד, בונבוניירות ועוד. בשלב מאוחר יותר שוקולד החלב המוכר עבר שדרוג והחל להציע לנו כל מיני סוגי טעמים, כמו למשל שוקולד בטעם מסטיק, טורטית ועוד כל מיני ממתקים מוכרים שהחברה מייצרת. נכון להיום, חינו של שוקולד זה עדיין לא סר וכמעט כל אחד נהנה לקלף את עטיפת טבלית השוקולד הטעים ולגלות את קוביית השוקולד הגדולה שממוקמת באמצע החפיסה כשסביבה קוביות קטנות יותר של שוקולד.

לוקחים את הפסק זמן ונהנים

חטיף נוסף שמוכר לרוב הישראלים ומצליח להתחרות ברוב הממתקים של החברה הוא הפסק זמן. חטיף זה יצא בגרסתו הארוכה עוד בשנת 1982 ועיקרו הוא שכבת וופל, קרם שוקולד אגוזים ועטיפה של שוקולד חלב על כל החטיף. בשלב מאוחר יותר החטיף הוצע לקהל הרחב גם בגרסה המרירה שלו וגם בגרסה של שוקולד לבן. החטיף היה בנוי ממלבן עם 5 ריבועים וזאת על מנת שכל אחד יוכל לחתוך לעצמו ריבוע. כיום יש גרסאות רבות של חטיף זה, אם מדובר על גרסה של כדורסל עם 4 קוביות, גרסאות שונות עם סוגים שונים של מילויים וכל מיני גרסאות משפחתיות עונתיות בטעמים מיוחדים, כמו למשל חמאת בוטנים, חלבה ועוד. רוב האנשים מכירים את הסלוגן של החטיף 'קח פסק זמן– רגע מתוק בחיים'.

לסיכום, שוקולד פרה ופסק הזמן הינם שני חטיפים מוכרים לדורי דורות של ישראלים והדרישה אליהם רבה.