נשים מתאמנות

כל הסיבות להזמין מאמנת כושר אישית

בבריאות ורפואה

כל אחד מעוניין להיות בריא ולהיראות במיטבו. בכדי להשיג מטרות אלו חשוב לפעול, אם על ידי אכילה נכונה ואם על ידי פעילות ספורטיבית קבועה. הבעיה מתחילה כאשר יודעים מה צריך לעשות אך לא מצליחים ליישם את הדברים. כאן נכנסת לתמונה מאמנת כושר אישית שמושיטה יד לאדם שמעוניין להתאמן ומתחילה להוביל אותו למטרה. אימון כושר אישי הוא סוג של אימון אישי. כאן, כל האנרגיה מושקעת באדם אחד עד השגת המטרה שנקבעה מראש.

נכון להיום כל אחד מודע לעובדה שעל מנת לשמור על הגזרה ולהרשים במראה מחוטב יש להתאמן באופן קבוע. כמו כן, כל אחד יודע שעל מנת להרזות יש להתמיד בדיאטה ובספורט. הבעיה היא שיש אנשים רבים שבעונת החורף כאשר הקור מתחיל לחלחל לעצמות מסרבים בכל תוקף לצאת מהבית או לעשות כל פעולה אחרת המערבת כושר, כולל הליכה או נסיעה לחדר הכושר. קהל יעד נוסף שחווה קשיים בכל הקשור אל כושר, חיטוב ואימון בחדר הכושר היא קהילת האנשים שסובלים מעודפי משקל. אנשים בעלי עודף משקל משמעותי חווים סבל כאשר הם נכנסים למכון הכושר ופעמים רבות הביקור הראשון שלהם במכון הכושר הוא גם הביקור האחרון. קשה להתמודד עם אימון בחדר הכושר כאשר רוב האנשים שמתאמנים בו חטובים. הפתרון כאן הוא אימוני כושר אישיים.

הכל אפשרי – מדריכת כושר אישי
אימון כושר אישי הוא אימון בהתאמה אישית ללקוח. כאן, מאמנת כושר אישית מגיעה עד ביתו של הלקוח ואף אחד לא צריך לדעת או להיות שותף לאימון זה מלבד אותו אדם שהזמין שירות זה. כיוון שמדובר על אימון אחד על אחד לא רק שהאימון מותאם למאומן אלא המאומן מקבל את מלוא תשומת הלב באימון. מאמנת הכושר תדריך אותו כיצד לבצע את התרגילים באופן המדויק ביותר (וזאת על מנת לא לפגוע באיברים שונים בגוף, כמו למשל הברכיים, עמוד השדרה ועוד), היא תדרבן את האדם שמתאמן להצליח ולהשיג את אותה מטרה אליה הוא מעוניין להגיע והיא תספק טיפים אישיים בכל הקשור אל שמירה על תזונה נכונה לפני אימון ולאחר אימון.

אימוני כושר אישיים כוללים את הציוד הרלוונטי לכושר, בנייה של תוכנית אימונים המותאמת ללקוח, חיזוק המוטיבציה, תכנית יעד להצרת היקפים, הגעה עד בית הלקוח בימים ובשעות המתאימים ללקוח והכי חשוב מחמאות מכל האנשים שמכירים את האדם המתאמן לאחר מספר שבועות בודדים של אימון. כי היום ניתן להרזות ולהתחטב גם ללא חדר כושר וזאת על ידי מאמנת כושר אישית שמגיעה עד בית הלקוח, בונה עבורו תכנית אימונים ומבצעת איתו את האימון. בהצלחה!