פרסום חזק – פרסום באמצעות דגלים לרכב

באינטרנט ושיווק

התחרות בכל השווקים ובכל תחומי הפעילות העסקית רק הולכת וגוברת, ובעלי העסקים טרודים מאי פעם בשאלה איך הם יוכלו לפרסם בצורה האפקטיבית ביותר את העסק שלהם. ישנן טכניקות שונות ומגוונות לפרסם את העסק, וכיום אין שום סיבה לוותר על הפרסום מטעמים כלכליים מכיוון שניתן להשיג פרסום איכותי גם בתקציבים של עסק קטן. אין שום סיבה לעסק קטן או בינוני לרכוש שלטי חוצות על איילון או פרסומות בערוץ שתיים. יש לא מעט אפשרויות מעולות שיוכלו לקדם את העסק שלכם בצורה נהדרת ולחשוף אותו לכמויות גדולות של אנשים גם בלי תקציבי עתק.

קחו למשל פתרון כמו פרסום בעזרת דגלים לרכב. את הדגלונים שכולנו מכירים מיום העצמאות ניתן למתג ולהתאים לעסק שלכם. זוהי מתנה מקסימה לאנשים שמבקרים בעסק, וכאשר הם מתקינים את הדגל על הרכב שלהם הם נושאים, למעשה, את הפרסומת שלכם ברחבי הארץ כולה. זוהי דרך מעולה להגיע לקהל רחב מאד בתקציב נמוך יחסית. פתרונות מוכרים יותר מתחום ההדפסה הם הדפסה על מגנטים, הדפסה על גבי שקיות והדפסת ברושורים שונים להפצה באמצעות נציגים או הדואר.

מתנות ממותגות – דרך פרסום מעולה לעסקים קטנים

לכל עסק יש לקוחות, ספקים, עובדים וציבור רחב שבא עמו במגע. כאשר מזמינים בסיטונאות מתנה סמלית ומחלקים אותה לכל האנשים הללו מבצעים בעצם פרסום אפקטיבי מאד. במידה והמתנה מעוצבת, יפה ושימושית הרי שהמקבלים יעשו בה שימוש ובכך יציבו את הפרסומת הקטנה שלכם בכל מקום שהם נמצאים בו. אותו מוצר עצמו ישאיר את העסק שלכם במודעות שלהם, ועצם קבלת המתנה יוצרת נאמנות למותג. בעולם המתנות הממותגות מומלץ במיוחד להכיר, כאמור, את הפתרון של פרסום בעזרת דגלים לרכב מכיוון שזו המתנה הפרסומית היחידה שתתנוסס על רכבים שנמצאים בתנועה.

העסק שלכם צריך להתקדם אל עידן שבו התחרות גדולה יותר והעסקים מגיעים אל הלקוחות בדרכים מקוריות ומגוונות. החשיפה לדגלים שיותקנו על הרכב היא בפשטות, אדירה, ממש כאילו הצבתם שלט חוצות במקום בולט ומרכזי. הרי הרכב נוסע ברחבי העיר, וממשיך להעביר את המסר גם בשעה שהוא חונה. אפילו רכב שנוסע מעט מאד נחשף לכמויות גדולות של אנשים. בשורה התחתונה, להיקף הפרסום יש משמעות כבירה, שהרי כל אדם שנחשף לפרסום הופך מודע יותר למותג שלכם. המודעות הזו היא שמובילה, בסופו של דבר, לפעולת המכירה עצמה. נכון שתתקשו לחקור את הקשר הישיר שבין הפרסום לבין ההגעה לעסק שלכם, אך תוכלו לראות עלייה כללית בהיקף הפעילות.