שיקום שיער לגברים ונשים

ביופי וטיפוח

 

תופעת נשירת השיער היא, לרוב, טבעית ונובעת מסיבות גנטיות. אולם יש מצבים ותנאים שגורמים להאצת התופעה, כמו למשל תנאים סביבתיים ונפשיים. נשים שחוות נשירת שיער סובלות רבות מכך, בגלל ששיער ראשן מסמל במידה רבה את הנשיות שלהן ומשפיע על המראה הכולל שלהן.  נשים רבות מטפחות את שיערן, וגברים רבים נמשכים לנשים עם שיער שופע ונאה. לשיער נשי יש יתרון בכך שניתן לצבוע אותו ולעצבו, ולכן, הוא משמש פעמים רבות ככלי נפלא לרענון המראה הנשי.

התקרחות גברית מתחילה, לרוב, בגיל שלושים, והגבר סובל מנשירת שיער שהולכת וגדלה לאורך השנים. גברים רבים סובלים מדימוי עצמי נמוך בשל התקרחות, והסבל הופך להיות נפשי ומציק לאורך זמן, וככל שהגבר מתבגר. לטעמו של הסובל הוא נראה הרבה יותר מבוגר מכפי גילו ויש לכך השפעה מצטברת על חיוניותו. בעבר לא היו פתרונות יעילים לנשירת שיער, אולם, הטכנולוגיה המודרנית וההמצאות החדישות שמגובות בפטנטים, מצליחות לעזור בכל הקשור אל שיקום שיער לגברים החפצים בכך. שימוש יעיל במכשירים מתוחכמים אבל פשוטים להפעלה ולשימוש יכולים לביא לתוצאות מרשימות בפרק זמן קצר יחסית.

שימוש יעיל ופשוט

בעקרון, שיער צומח מזקיקי שיער הנמצאים מתחת לעור, והתנוונתם לאורך הזמן גורמת לתהליך נשירת השיער. באמצעות טיפול יומי שאורך מספר דקות ניתן להחזיר את שפע השיער לראש. המכשירים המודרניים מעוררים את זקיק השיער וגורמים להם לצמוח מחדש, וכך מתבצע שיקום שיער בצורה הומוגנית ואיכותית. המכשירים בטוחים לשימוש ויש להם אישורים בטיחותיים מתאימים. כך שאין חשש משימוש בהם. אם בעבר היו משתמשים בתכשירים שונים שלא היו יעילים, הרי היום הטכנולוגיה המודרנית היא זאת שנותנת את הטון, וכך יכולים גברים ונשים רבות ללכת בגאווה עם ראש מלא שיער והביטחון העצמי חוזר ומתגבר בדומה לימי העבר.

אחד היתרונות המובהקים בשימוש במכשירים המאפשרים צמיחת שיער היא בקלות ובנוחות של השימוש בהם. את הטיפול עושים בבית מול המראה והוא אינו לוקח יותר מחמש דקות. ניתן לקחת את המכשיר, שאינו גדול, לנופש, לטיולים ולעוד מקומות. כך, שיש אפשרות להשתמש בו בעקביות גם כאשר לא נמצאים בבית לתקופה ארוכה. רבים הסובלים מדימוי עצמי נמוך בגלל תופעת התקרחות גברית ונשית יכולים שוב לחייך, והפעם החיוך אמיתי יותר. על הראש יש רעמת שיער עבה ומרשימה. הטכנולוגיה המודרנית נמצאת בהישג יד גם בתחום זה, וחבל לא לנצלה.