דברים שלא ידעתם על טיפולי בוטוקס

ביופי וטיפוח

טיפולי בוטוקס עושים רושם של טיפול פשוט, נקודתי ובוודאי לא פולשני. אלו תפיסות שגויות בחלקן הגורמות ללא מעט נשים להקל ראש בתהליך הטיפול בבוטוקס ולעיתים אף לפגיע בריאותית. על מנת להיות מוכנים לקראת הטיפול מוטב להכיר היטב את התהליך ובעיקר לדעת לאן נכנסים ומה בדיוק עלולות להיות ההשלכות. בדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם מספר עובדות שכדאי מאד שתכירו על טיפולי בוטוקס.                                                                                                                                           

הבוטוקס מכיל חומר משתק

חומר המופק מרעלן בשם "קלוסטורידום בוטוליניום" הוא החומר המוחדר אל העור שלנו. החומר הזה אחראי בעצם לקשר בין המוח שלנו לבין העצבים הגורמים לשריר לפעול. שיתוק השריר על ידי הרעלן גורמים לו לחדול מלזוז ובעצם משמרות את האזור ללא יכולת קימוט או תנועה. שיתוק זה אמנם נקודתי מאד אך כאשר מגזימים בכמות הטיפולים או במרחק בין אזור אחד למשנהו עלולים לגרום להבעה "משותקת" וחסרת מבע.

בוטוקס כטיפול בהזעת יתר

טיפולי בוטוקס נתפשים כטיפולי יופי בלבד, כאלו שמטרתם להחליק קמטים ישנים, ליישר אזורים שונים בעור ולהבטיח מראה רענן וצעיר יותר. ובכן, מלבד היכולת להוסיף יופי וחן יש ביכולתם של טיפולי הבוטוקס לפתור בעיה קשה המכאיבה למיליוני אנשים ברחבי העולם והיא הזעת יתר.

אנשים רבים סובלים מבלוטות זיעה המפרישות כמות גדולה מאד של זיעה ומלחים. התחושה כמובן אינה נעימה, אי הנוחות אדירה והסבל יכול להימשך חיים שלמים. בעזרת הזרקת בוטוקס לנקודות מפתח בגוף האדם ניתן להקל משמעותית בתופעת הזעת היתר.

עיבוי שפתיים בעזרת בוטוקס

הזרקת בוטוקס באזור השפתיים תביא לתוצאות נהדרות עבור מי ששפתיו הלכו והצרו עם השנים או עבור מי שנולד עם שפתיים דקות מאד ורוצה לעבותן ולחוש תחושת מלאות. הבוטוקס משמש בתפקיד זה כאמצעי מצויין, שאינו מסכן את הפציינט ומאפשר לו בפשטות וללא התערבות ניתוחית שינוי מהותי במראה החיצוני.

לבוטוקס יש תופעות לוואי

על אף החזות התמימה של טיפולי הבוטוקס והתפיסה כי "כל רופא יכול" וכו' מדובר בהליך רפואי לכל דבר. הליך שיש בו מן הסיכון וכדאי מאד לבצע אותו תחת ידיו הנאמנות של רופא מוסמך ובעל ניסיון. טיפול בוטוקס עשוי לגרום לתופעות לוואי שונות בהן: אלרגיה, נפיחות, גרד, דלקות, איבוד תחושה ועוד. יש לעקוב אחר הוראות הרופא.

גם גברים רוצים בוטוקס

בניגוד לדעה הרווחת גם גברים רוצים בוטוקס. גם הם רוצים גבות מתוחות, עור חלק, עפעפיים לא נפולים ושפתיים בעלות נוכחות. בעזרת הבוטוקס יכולים חלקם לפחות להגשים את משאלתם. כן, גם גברים רוצים בוטוקס, ואין סיבה שלא יקבלו.