רכב שטח

בטכנולוגיה

נסיעה בטוחה ומהנה

העולם עובר לשימוש באנרגיה פחות מזהמת. זה אומנם תהליך שלוקח זמן וצריך להיות מהיר יותר, ויחד עם זאת אנחנו רואים יותר ויותר מכוניות חשמליות בכבישים. רכישת מטען נייד לרכב חשמלי וגם כבל טעינה לרכב חשמלי היא משהו שנלווה לרכישה ולשימוש בכלי רכב ממונע באמצעות חשמל. מסיבה זו, אם אתם נמצאים לפני רכישה של כלי רכב כזה, כדאי לשים לב למספר דברים.

הטענה בכל מקום

הנסיעה ברכב מצריכה כמובן תדלוק שלו כשהמיכל מתרוקן. נהגים רבים מתלבטים לפני רכישת רכב חשמלי בנוגע לדרך הטעינה שלהם. נשאלת השאלה מה ניתן לעשות כאשר נוהגים מרחקים גדולים או כאשר נמצאים במקום בו אנו לא בטוחים כי נוכל להטעין את כלי הרכב. מטען נייד לרכב חשמלי הוא בדיוק הפיתרון לעניין זה, ומאפשר באמצעות כבל טעינה לרכב חשמלי לנסוע מרחקים גדולים מבלי להיות מוטרדים היכן ומתי נטעין את הרכב החשמלי שלנו. יש מגוון רחב של מטענים ניידים להטענת כלי רכב חשמליים, ומסיבה זו חשוב לדעת מה היתרונות של כל אחד מהסוגים וכיצד לבחור.

איך לבחור את המטען המתאים?

בחירת מטען נייד לרכב חשמלי יכולה להיות מעט מבלבלת כאשר אין לנו את הידע וההבנה. כיום מטענים ניידים לרכבים חשמליים מאפשרים יכולות מתקדמות של תקשורת עם מרכז בקרה במצבים של תקלה. כל מטען שכזה מחובר עם כבל טעינה לרכב חשמלי, ובאופן זה ניתן לנטר ולבדוק כיצד תהליך הטעינה מתנהל והאם קיימת תקלה כלשהי באופן ביצוע הטעינה. מדוע זה יתרון חשוב? במקרים מסוימים מדובר ביתרון קריטי כאשר אנחנו לא יודעים האם יש בעיה בדרך בה הרכב החשמלי שלנו נטען. הדבר יכול לסייע במצבים בהם נראה כי המטען הנייד מטעין אך למעשה לא ההטענה לא מתבצעת.
סוגים שונים של מטענים ניידים לרכב שונים זה מזה גם במראה שלהם. ככל שאותו מטען לרכב חשמלי מעוצב בצורה נוחה לשימוש, כך נוכל להשתמש במטען בצורה תקינה וליהנות מכל היכולות של אותו המטען.

שירות לקוחות מקצועי

יותר חשוב מאיכותו של מטען נייד לרכב חשמלי או כבל טעינה לרכב חשמלי, חשוב גם לתת את הדעת לאיכותו של שירות הלקוחות שניתן על ידי החברה המייצרת את המטען. שירות לקוחות מקצועי הוא לא משהו ש"נחמד שיש" אלא בגדר עניין מהותי בבחירה בין סוג מטען נייד כזה או אחר. שירות לקוחות מקצועי יוכל לסייע לכם לטפל בתקלות או בקשיים טכניים בעת הפעלה ושימוש במטען הנייד. יותר מכך, שירות לקוחות איכותי ומקצועי ידע לאתר תקלות בזמן אמת ולעדכן את המשתמש במטען כדי להימנע מתקלות מיותרות. נסיעה עם רכב חשמלי יכולה להיות פשוטה הרבה יותר ממה שאנחנו נוטים לחשוב, והרבה מההנאה בשימוש ברכב כזה תלויה במידה רבה באיכות המטען אותו נרכוש יחד עם זמינות ומקצועיות שירות הלקוחות של החברה.