הגשמה עצמית והדרך אליה

באימון אישי/בריאות ורפואה/לימודים וקורסים

כל מי שתר אחר מידע לגבי הגשמה עצמית, ימצא מגוון רחב של מקורות בנושא – פסיכולוגים, חוקרים, מטפלים, פילוסופיים ותאורטיקנים כתבו ודיברו רבות על הנושא לאורך השנים. המודעות לנושא של הגשמה כמו גם מודעות עצמית, רק הולכת ועולה עם השנים ועוד אנשים, מוצאים את עצמם בתהליכי חיפוש אחר אותו המפתח שיפתח להם את הדלת להגשמה ולחיים טובים ומספקים יותר מהחיים אותם הם חיים עכשיו.

אז כנראה שכל מי שמחפש מפתח או פתרון אינסטנט אחר לשיפור החיים, עתיד להתאכזב. כי כמו כל דבר אחר בחיים גם בשביל להשיג הגשמה עצמית צריך לעבוד ולפעמים גם לעבוד קשה. אבל כשיש מודעות, יש הבנה לחשיבות של ההגשמה העצמית ולהשפעתה על החיים שלנו וכשיש רצון שבא ממקום אמתי – השגת התוצאות המבוקשות ושיפור משמעותי באיכות ורמת החיים הם רק עניין של זמן.

 

אז אם גם אתם מרגישים שהחיים שלכם לא מתנהלים כפי שהייתם רוצים, אם אתם חשים שיש בכם פוטנציאל שאינו ממומש. אם יש תחום אחד או יותר בחייכם שהייתם רוצים לשפר או לשנות. אז תחייכו, כי קודם כל זה אומר שיש לכם מודעות עצמית וזאת התחלה טובה בדרך לשינוי. עכשיו המטרה היא למצוא את הדרך הטובה והיעילה ביותר עבורכם בכדי להגיע אל אותה הגשמה עצמית נכספת.

החלטה קטנה שמובילה לשינוי גדול

אנשים רבים לא חיים את חייהם כפי שהיו רוצים לחיות. הם מתמודדים עם מיני מגבלות וקשיים אשר מונעים מהם להיות שבעי רצון. בחלק מהמקרים יש לאותם אנשים מודעות עצמית בנושא, והסיבה שהם ממשיכים לחיות בצורה כזאת, היא חוסר יכולת או רצון לשבור הרגלים או לצאת מסביבת הנוחות. אותם אנשים רחוקים מרחק של החלטה מלעשות שינוי בחיים שלהם. כל שהם צריכים זה בסך הכול לקבל החלטה שמעכשיו הם לוקחים את החיים שלהם לידיים ומתחילים עם הצעד הראשון בדרך להשגת הגשמה עצמית.

ישנן דרכים רבות באמצעותן ניתן ליצור שינוי בחיים ולקבל כלים אשר יאפשרו להשגת מטרות שונות לשיפור ולשינוי בטווח הקצר והארוך.

כמובן, שכל אדם צריך לבחור לעצמו את הדרך אשר תתאים לו בצורה הטובה ביותר – זה יכול לבוא לידי ביטוי בקבלת סיוע ממטפל או איש מקצוע אחר, זה יכול להיות הצטרפות לסדנא בנושא וזה גם יכול להתבצע באמצעות מדריכים וספרים – מה שחשוב הוא שהדרך בה תבחרו תאפשר לכם לדבוק בה עד להשגת המטרה.