כתיבת שיווקית – הדרך להצלחה ברשת

באינטרנט ושיווק/דפוס

כתיבה שיווקית המתבצעת ע"י קופירייטינג, היא כתיבה שהמטרה העיקרית היא לשווק עסק או חברה לצד מוצריה ושירותיה. אם עד היום אנשים הכירו את עולם השיווק ויחסי הציבור המסורתי, כלומר זה שהועבר על ידי ברושורים, עיתונים, טלוויזיה, רדיו ושלטי חוצות, כיום עולם השיווק מתפתח בצעדי ענק גם באינטרנט. האינטרנט הוא עולם בפני עצמו וככזה רוב העסקים בעולם האמיתי, "משכפלים" את עצמם גם באינטרנט. אם בעבר, עסקים לא היו בטוחים שהאינטרנט הינו בר קיום, כיום עסק ללא אתר אינטרנט, הוא עסק שאינו צועד עם הקדמה הטכנולוגית. האינטרנט הוא דבר מרכזי בחיינו, כל אדם יכול לדלות ממנו מידע, לקנות באמצעותו מוצרים באתרים וחנויות וירטואליות, לשכור שירותים, ליצור קשר עם אנשי החברה ולקבל הטבות ומחירים מיוחדים עבור קנייה באמצעות חנות וירטואלית. כדי להוביל את הגולש למטרה, צריך לבצע מספר פעולות.

                       

 

מה צריך לעשות כדי לקדם פעילות עסקית ברשת?

הפעולה הראשונה שאותה יש לבצע היא הקמת אתר אינטרנט. נכון להיום יש אפשרות לבנות אתר באופן עצמי, או לפנות אל מומחים בתחום על מנת שיבצעו את העבודה בצורה המקצועית ביותר. לאחר מכן, יש להחליט מהן הפלטפורמות בהן אתם מעוניינים לשווק את האתר כלומר, האם אתם מעוניינים להתמקד ברשתות חברתיות, האם אתם מעוניינים לפתוח פורטל או בלוג שבו תענו על שאלות, האם אתם מעוניינים בדף נחיתה שייכתב בצורה שיווקית וימשוך את קהל הגולשים להשאיר את פרטי ההתקשרות ועוד. לאחר החלטות אלו יש לשכור את שירותיו של מקדם אתרים, שיצליח לקדם את אתר האינטרנט שלכם במנוע החיפוש של גוגל ויחשוף אותו לגולשים רבים ובמקביל יש לשכור את שירותיו של קופירייטינג המתמחה ביצירת מילים, שיבנה עבורכם מערך כתיבה שיווקית מקצועית.

אם אתם סבורים שאתם או הילדים שלכם יודעים לכתוב ולכן אין שום סיבה להוצאה נוספת עבור התוכן, דעו כי הדרך למשוך את הגולש היא להשתמש בכותרות יצירתיות ומעניינות אשר נכתבות על ידי קופירייטינג. כתיבה שיווקית תעניין את הגולש ותגרום לו לבצע פעולה לרבות השארת פרטים, סיור בשאר דפי אתר האינטרנט שלכם ועוד.

לסיכום, כתיבת תוכן שיווקי הכרחי בעולם האינטרנט, בדיוק כמו שפעולות שיווקיות הכרחיות בעולם האמיתי בו אנו חיים. כתיבה שיווקית תהפוך את הטקסט למעניין יותר עבור הגולש ותוביל אותו לביצוע פעולה.