הכל על אפשרויות חימום במטבח!

במטבח

ההיצע הגדול של ציוד מקצועי למטבחים גורם לבעלי עסקים רבים לתהות מהו הציוד המתאים ביותר לצרכי העסק שלהם. במאמר זה נבחן את כל הנקודות החשובות שיש לקחת בחשבון טרם בחירת תנור משולב כמו גם מיקרוגל משולב תנור.

תנור שמשלב אפייה

הבנייה החדשה וכן בניינים ישנים בערים גדולות, כוללים מטבחים קטנים עד בינוניים ולכן חשוב מאוד לבחור תנור שישרת אותנו בצורה הטובה ביותר במטבח שלנו ויאפשר לנו את מקסימום הפעולות האפשריות, דבר שתקף גם לגבי עסקים קטנים בתחום ההסעדה והמזון. תנור אפייה משולב הוא תנור שמשלב תא אפייה ומעל התא, כיריים, כך ניתן לאפות בחלק התחתון של התנור ולבשל בחלקו העליון. כיוון שמדובר על יעילות מקסימאלית, יש דרישה רבה לתנורים משולבים בשנים האחרונות, הן מבחינת הסקטור העסקי והן מבחינת המגזר הפרטי. דבר זה הוביל להיצע גדול מאוד של תנורים משולבים ומעוצבים. כיום, כבר לא צריך להוציא כסף על תנור ועל כיריים, ניתן לקנות אותם יחדיו ובאיכות גבוהה. בחירה של תנור מסוג זה מחייבת את הצרכן להגיע מראש להחלטה לגבי הסכום אותו הוא מקציב למשימה, המידה הנדרשת של התנור והמפרט הטכני בו מעוניינים.

מיקרוגל וגם תנור

אפשרות נוספת ואטרקטיבית לא פחות (עסקי מזון רבים מחליטים לקנות גם תנור שמשלב כיריים וגם מיקרוגל שמשלב תנור ומאפשר להם פרודוקטיביות מקסימאלית), היא מיקרוגל שמשלב גם תנור. המיקרוגל הוא אחד מהמכשירים החשמליים היעילים ביותר בכל מטבח וזאת משום שהוא מאפשר חימום, הפשרה והכנה של כל מיני מזונות במהירות. כיוון שהמיקרוגל חיוני בכל מטבח, אך אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא מוגבל מבחינת רמת בישול, נכון להיום יש מיקרוגלים שמשלבים פונקציות של תנור אפייה. כאן מדובר על מיקרו אותו ניתן להעביר למצב של תנור ולבצע בו פעולות מורכבות יותר של בישול, כמו למשל צלייה ואפייה. ברוב המיקרוגלים המשולבים יש אפשרות של גריל, תנור ועוד. טרם קניית ציוד זה למטבח, חשוב להחליט מהי העוצמה, הנפח, הגודל, כמה דרגות חום אתם מעוניינים שתהיינה בו ומהו התקציב שיש ברשותכם לקנות ציוד זה. אם אתם מתכננים להשתמש בו בשימוש ביתי – חמש דרגות חום, נפח של 25 ליטרים ועוצמה של 900 וואט תספיק לכם. אם מדובר על עסק, תצטרכו מיקרוגל גדול ועוצמתי יותר.

לסיכום, תנור משולב ו/או מיקרוגל משולב תנור מהווים ציוד חיוני בכל מטבח ביתי ובכל מסעדה ובית קפה. חשוב לבצע הכנה מקדימה ולוודא שאתם קונים ציוד מטבחים מקצועי בעלי תו תקן ואחריות.