הכל על מזרונים

במזרנים

שינה על מזרון שמתאים לגוף יבטיח לכם שינה עמוקה, בריאה ותפקוד ברמה גבוהה לאורך כל היום. מזרונים בעלי חשיבות גדולה מאוד בחיינו ולכן רוב האנשים בוחרים בקפידה את אותו מזרון זוגי או יחיד שישרת אותם במיטה הזוגית שבחדר השינה שלהם. במאמר זה נציג את כל הפרמטרים החשובים אודות מיטה זוגית ומזרון זוגי שמתאים לה.                                        

לכל מיטה יש מזרון

מיטה ומזרון הם צמד שקרוב לוודאי יישאר בסטאטוס הזה לאורך כל החיים. הסיבה לכך פשוטה. המיטה היא הבסיס הדקורטיבי והתוחם עליו אנו ישנים ואילו המזרון הוא "המילוי" של המיטה הזוגית שלנו. בכדי להבהיר עד כמה חשוב המזרון, ניתן לומר שאין מיטה ללא מזרון אבל יש מזרונים ללא מיטה. המזרון הוא משטח קשה או רך שמשמש כל אחד מאיתנו לשינה או מנוחה. יש סוגים שונים של מזרנים, ביניהם מזרוני קפיצים, מזרון גומאוויר, ספוג, מים, אוויר, ממולא וחלק מהמזרונים מותאמים בצורה הטובה ביותר לעמוד השדרה ונקראים מזרונים אורטופדים. נכון להיום בכל חדר שינה יהיה מזרון שיתאים לאנשים שישנים עליו. ככל שהאדם מודע יותר לחשיבות המזרון ולבריאותו כך הוא יבחר במזרון איכותי יותר.

חדר השינה והמזרון שלכם

ברוב חדרי השינה ישנן מיטות זוגיות שמשרתות את הזוג שחי יחדיו בבית. מזרונים אלו חייבים להתאים למגוון פעילויות, אם מדובר על פעילות גופנית, מנוחה קצרה או שינה של שמונה שעות. כיוון שמדובר על שני אנשים שונים וככל שהזמן חולף כל אדם חווה את ההעדפות הבריאותיות שלו ואת סוג המזרון המתאים לו ביותר, יש אפשרות לבחור מזרוני יחיד למיטה זוגית, כאשר כל מזרון מותאם אישית לכל אחד מבני הזוג. חדר השינה שלכם אמור להיות החדר האינטימי ביותר בבית וזה שמספק לכם את האווירה הטובה ביותר בבית, מזרון איכותי יעזור לכם להנעים את השהות בו.

טכנולוגיות שונות

אם בעבר אנשים יכלו לבחור מזרון קפיצים או ספוג בדרגת קושי זו או אחרת, כיום המודעות לחשיבות המזרונים בחיינו גדולה מאוד ולכן גם הטכנולוגיות השונות של המזרנים והיכולת להתאים לכל אדם מזרון. כיום יש אפשרות לבחור במזרון בעל שתי שכבות של חומר ויסקו, מזרון עם טכנולוגיית נו-פליפ, כלומר מזרון אותו לא צריך להפוך, מיני מזרונים עם מערכת אוורור מתקדמת שעשוי מחומר לטקס, מזרונים בהם מוטמעת טכנולוגיית סליפ פרש, דופלקס ועוד.

לסיכום, כיום כל אחד יכול למצוא את אותו מזרון שמתאים לו, אם מדובר על מזרון זוגי שמותאם אל מיטה זוגית של חדר שינה או מזרון יחיד אורתופדי שמותאם לחדרי הילדים או שתי מיטות יחידות באותו חדר השינה.