הקשר בין דמיון מודרך להערכה והגשמה עצמית

באימון אישי

רבים הם האנשים שנאבקים על הערכה עצמית נמוכה. יש כאלה שכבר חיים עם התדמית השלילית של עצמם ומשלימים עמה. מה שמעניין הוא זה שמי שמחפש הערכה עצמית אצל אנשים אחרים וזה, יכול לגרום לו לתסכול עוד יותר גדול. מה שגורם להערכה עצמית ירודה, זו הסביבה בה אותו אדם גדל. יש כאלה שבוחרים במקצוע מסוים, והם מקבלים מחמאות על מה שהם עושים, אך בתוך תוכם זה לא מה שהם באמת אוהבים לעשות בחיים, וכך הם פוגעים אמונה ובמטרתם שהיא הגשמה עצמית שונה לחלוטין.                                                                  

הערכה עצמית, חייבת להגיע  מתוכנו. מה אנו מרגישים שנכון לנו לעשות. אנו תמיד חייבים לבדוק, אם ישנו איזה שהוא פער, בין הציפיות  שלנו מעצמנו לבין הגשמה עצמית שלנו. היום ישנם בתי ספר לאימון אישי ועסקי, אשר מתמחים בסדנאות אלה שאגב הפכו להיות מבוקשות מאוד , עקב הצלחתם של הרבה אנשים שלמדו והצליחו להגשים את עצמם הן בחיי היום יום והן בקריירה שלהם כעצמאים או כשכירים.

מעוניינים להיות מאמנים אישיים?

יש כאלה שמעוניינים ללמוד להיות מאמנים אישיים. יש להיות בעלי אופי מיוחד על מנת לרצות לעזור לאחרים. רבים לומדים את הנושא, גם בגלל שהם מעוניינים להעשיר את הידע שלהם ולקדם את עצמם, באמצעות כלים ייחודיים שיוענקו להם במהלך הלימודים. יש אנשים שלא חיים הרבה זמן, הערכה עצמית שלהם ירודה ולכן, מטבע הדברים שגם הדברים שגם הביטחון העצמי שלהם יהיה ירוד לחלוטין. חשוב לא לדחות ולקבל עזרה, כמו אנשי מקצוע שהם מאמנים אישיים אם בטיפולך פרטני או אם באמצעות סדנא שתעזור לאנשים אלא לחיות מחדש באמצעות הגשמה עצמית.

לחיות מחדש לאחר סדנת אימון אישי

רבים מספרים כי הם התחילו לחיות מחדש, כאשר החלו להשתתף בסדנא לאימון אישי או עסקי. כאשר אתם מודעים למה אסור היה לכם לעשות, מדוע נתקעתם במקום, והשינוי המהותי שכעת, אתם מגשימים את עצמכם, בזכות הביטחון העצמי שעלה בגלל הסדנא של אימון אישי, החיים פשוט משתנים מהקצה אל הקצה. אנשים חיים בשלמות עם עצמם ופשוט אין גבול לאושרם כאשר הם מגשימים את עצמם ומוצאים את הדרך הנכונה בחייהם.

מה לעשות ומה לא לעשות לשיפור הדימוי העצמי

  • עליכם להחמיא לעצמכם ולדעת מה אתם שווים אל תנסו להיות מישהו אחר, היו פשוט עצמכם.
  • אל תשוו את עצמכם לאחרים, ברגע שתעשו זאת הדימוי העצמי שלכם פשוט ירד
  • יש לדמיין שמישהו מאוד זקוק לעזרתכם והוא חסר אונים, זה ישפר לכם את הביטחון העצמי
  • אל תחפשו להיות יותר מדי מושלמים (פרפקציוניסטים).
  • אל תרצו אחרים- אתם פוגעים בעצמכם ומונעים לעשות את מה שאצתם רוצים או פשוט את מה שטוב לכם.

אלה הם רק חלק מהכלים בסדנאות של אימון אישי, ניתן למצוא הרבה כלים יעילים וסדנה היא ממש נכס לשיפור הדימוי והביטחון העצמי שלכם.