השכרת רכב בארץ עבור תיירים – כל ההמלצות

באימון אישי

מדינת ישראל הינה מדינה הידועה ביופיה המרשים והמגוון, ומאות אלפי תיירים פוקדים אותה מדי שנה. חלקם מגיעים כקבוצות וחלקם בטיולי משפחות או חברים. תיירים נוספים מגיעים למטרות עסקים שונות בכל הארץ. כיוון שהתיירים פוקדים את הארץ לאורכה ולרוחבה, תחבורה ציבורית לא מספקת מענה הולם ולכן הפתרון טוב ביותר עבור התיירים הינו השכרת רכב. במאמר זה נעניק לכם את כל ההמלצות הנוגעות להשכרת רכב בארץ עבור תיירים, על מנת לבצע אותה באופן הנוח ביותר מרגע הגעתם ועד לרגע עזיבתם.

מקסימום נוחות מבחינת מיקום חברת ההשכרה

עוד בשדה התעופה, ניתן למצוא סניפים של חברות להשכרת רכב אשר יסייעו ויטפלו בבקשתם באופן מידי, כך שכבר משדה התעופה הם יצאו למלון ברכבם השכור ולא במונית או רכבת.

האם יש צורך להזמין רכב מראש ?

למעשה, קיימות שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה הינה הזמנת רכב מראש. היתרון בכך הוא הגעה לארץ בראש שקט והזמנה מראש של הרכב אותו אתם רוצים. יחד עם זאת, קיימת אפשרות שנייה, בה התייר יכול להגיע לארץ ובו במקום לבצע את הזמנת הרכב. אם בוחרים בתהליך השכרת רכב בארץ השוואת מחירים היא הכרחית.

לא מכיר את השפה ?

כמה מדכא להגיע למדינה זרה, לא להכיר כלל את השפה ואף לא את השפה האנגלית וכך לא ניתן לתקשר עם המקומיים. ובכן, גם לכך נמצא פתרון. כאשר משכירים רכב עבור תיירים מומלץ להשכיר עבורם גם GPS  אשר מספקת חברת ההשכרה כמוצר נלווה. ניתן לרכוש GPS  זה במגוון שפות, כך שבעיית נהג המונית אשר אינו מבין היכן המלון- נפתרה. התייר יכול לומר לאן הוא צריך להגיע ואילו מכשיר ה- GPS   יכוון אותו בדרך הקצרה ביותר ליעד, כל זאת בשפתו שלו.

לא להיות תלויים בקבוצה

כל אדם מתעניין במקומות אחרים, באתרים שונים ומעוניין לבלות את הטיול באופן שונה. טיול בקבוצות או באמצעות תחבורה ציבורית מגביל מאד את האתרים בהם ניתן לבקר. באמצעות רכב שכור יוכלו התיירים להגיע לכל מקום שירצו.

באיזה רכב לבחור ?

חשוב מאד לבחור ברכב הנכון. במידה ומדובר בתיירים אשר הגיעו לישראל ומתכננים פעילות באזורים אתגריים, מומלץ אפילו לשכור ג'יפ או רכב 4X4. תייר אשר הגיע לארץ בענייני עסקים, מומלץ שישכור רכב מנהלים או רכב בעיצוב קלאסי ובצבע ניטראלי, כאשר המועדף הינו הכסוף.

 לסיכום, ניתן לראות כי השכרת רכב עבור תיירים בארץ הינה פתרון מצוין עבור תיירים המגיעים מכל המדינות ולכל מטרה אפשרית. אם הרכב מושכר ע"י מקומי עבור התייר או עבור חברה המארגנת טיול קבוצות שווה לבצע השוואת מחירים ולקחת גם את נושא התקציב בחשבון.

לאחר קבלת הרכב, כל שנותר הוא פשוט להגיע לארץ ישראל היפהפייה ופשוט ליהנות מכל רגע.