רופא שיניים בתל אביב – הבחירה הנכונה

בבריאות ורפואה

ישנם רופאי שיניים רבים בתל אביב ולעיתים בחירת הרופא המתאים הופכת למשימה קשה. מסיבה זו חשוב להגדיר מראש מהו תחום הטיפול בו אתם מעוניינים ולבחור את אותה מרפאה שמעסיקה אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום פתרונות אסתטיים מתקדמים, כמו למשל יישור שיניים על ידי התקנת גשר שקוף.

אם אתם מחפשים רופא שיניים בתל אביב שעיקר עבודתו היא שיקום הפה, דבר שיכול לכלול את תחום האורתודנטיה (יישור שיניים), השתלות שיניים, טיפולי שורש, טיפולי חניכיים ועוד, חשוב שתוודאו שמדובר על רופא שיכול להציג בפניכם את רישיון רפואת השיניים שלו, רופא בעל ניסיון רב בתחום שיקום הפה, רופא בעל ומוניטין מוצלח שנבנה באמצעות לקוחותיו המרוצים ורופא שיכול להתאים את הטיפול באופן הטוב ביותר ללקוחותיו.

מיישרים שיניים גם בגיל מבוגר
רוב האנשים מכירים או נחשפו לבני נוער עם גשר בשיניים. בישראל נהוג שלאחר סיום צמיחת השיניים, (גילאי העשרה בדרך כלל), הנוער בוחר לפנות אל אורתודנט למטרת יישור רווחים בשיניים ושיניים עקומות. רוב המבוגרים אינם מודעים לעובדה שגם מבוגרים יכולים לבחור באותו פתרון יישור שיניים ולכן הם מופתעים לראות אנשים שהם מכירים עם גשר בשיניים או אנשים אחרים אותם הם מכירים עם שיניים ישרות ויפהפיות וזאת למרות שהם זוכרים שהיו להם שיניים עקומות ולא אסתטיות. נכון להיום יש שינוי מגמה בקרב אנשים בוגרים. רבים מהם מבינים שהם לא צריכים לספוג את הביקורת החברתית משום שיניים לא אסתטיות ורווחים בשיניים ושהם אינם צריכים להתמודד עם לעיסה בעייתית משום חוסר בשיניים או שיניים שצמחו באופן מעוות בפה. הבעיה היחידה היא שמבוגרים רבים חשים שהם אינם יכולים להופיע לעבודה עם גשר בשיניים, במיוחד מבוגרים שעובדים במשרות ייצוגיות או מול קהל.

מבוגרים שעד כה השעו את הביקור שלהם אצל רופא שיניים בתל אביב וזאת משום שלא יכלו להרשות לעצמם להיראות עם גשר על השיניים בוודאי יהיו שמחים לקרוא שכיום יש אפשרות של גשר בלתי נראה. גשר שקוף מורכב על השיניים (בצורת קשתיות) ומוחלף כל שבועיים שלושה. כאן, במקום להדביק סמכים (אותן קוביות מוכרות מברזל) על השיניים וחוטי תיל דקים רופא השיניים מבצע מדידה של חלל הפה והשיניים של הלקוח ובהתאם מזמין ייצור אישי של קשתיות שקופות המורכבות על השיניים.

גשר שקוף מורכב על השיניים ומאגד יתרונות רבים, כמו למשל ניקוי השיניים בקלות, פחות סיכויים שמא תיווצר עששת וכמובן מראה אסתטי שכן אף אחד לא מרגיש בו.