פרקט עץ טבעי – חיפוי אינטימי מושלם

בעיצוב הבית

כל בעל דירה שנערך לקראת שיפוצים, או אשר מתכנן את בניית ביתו חווה אין ספור התלבטויות הקשורות לנושאי עיצוב ותכנון. יש שפע של רעיונות לעיצוב, סגנונות עיצוב, חומרים ועוד ולכן הבחירה לא פשוטה. כל אחד מעוניין לשלב בין יופי ובין פרקטיות ולא תמיד שני האלמנטים מגיעים יחדיו. בכל הקשור אל ריצוף יש שפע של אפשרויות גם כן וההחלטה הראשונה בעת שיפוץ או בניית בית צריכה להיות סוג הריצוף. בשנים האחרונות רבים מחליטים על חיפוי הרצפות בשטיחים או באמצעות פרקטים.
בחירת שטיחים כאמצעי חיפוי, היא בחירה שנעשית על פי הטעם והצרכים. יש צורך להתחשב בפרמטרים כמו מיקום הבית אבל לא רק בפרמטר זה. כמובן שבבית שממוקם על הר או במיקום קריר אחר כדאי להניח שטיחים מקיר לקיר שיאפשרו הליכה על הרצפה עם גרביים או יחפים גם בעונת החורף, אך חשוב גם לוודא שהחיפוי מתאים לסגנון העיצוב השלט בבית, שיש אפשרות לנקות את השטיחים באופן קבוע ועוד. השטיחים מתאימים לחדרים ולחללים שונים, אם הכוונה היא אל חדרי עבודה, מסדרונות הבית, חדרי שינה ויש גם הורים שמחליטים על שטיחים מקיר לקיר בסלון ובחדרי ילדים. השטיחים אינם מתאימים למטבח, לחדרי אמבטיה ועוד. נכון להיום היצע השטיחים גדול ומגוון וכל אחד יכול לבחור את אותו דגם שמתאים לו וכן את צבע השטיח וגודלו. שטיחים מוסיפים לבית מראה ביתי ואווירה חמימה ומזמינה.
מוצרים איכותיים
העץ הוא אחד החומרים הפופולאריים ביותר בגלל מגוון תכונות שיש בו. הוא טבעי וחם ומכניס לתוך הבית תחושה של חיבור לטבע. הוא משתלב בצורה נפלאה עם כל סוגי החומרים שיש בתוך הבית. כמו: זכוכית, אבן, מתכת לסוגיה, קרמיקה ועוד. לכן, רבים בוחרים חיפוי פרקט לביתם. פרקט עץ טבעי בבית יוסיף אווירה חמימה ומראה מרשים לבית. ניתן להשתמש בפרקט בכל אחד מחדרי הבית למעט אמבטיות. בבתים רבים ניתן למצוא פרקט גם במטבח ותמיד יש לוודא מראש שהוא אכן משתלב עם הארונות ויתר הרהיטים בבית. לפרקט יש יתרונות נוספים בזכות היותו נעים לדריכה.
כאשר מגיעים בעלי הבית והמעצבים להחלטה על חיפוי באמצעות שטיחים או פרקט עץ טבעי, הרי מן הראוי להזמין מוצרים אלו אצל משווק מוכר ובעל מוניטין מקצועי מוצלח. אין תחליף לאיכות המוצר ולאיכות התקנתו. המשווק יכול להמליץ על מתקינים מקצועיים, או לבצע את העבודה באמצעות צוותי עבודה מטעמו.