שיווק צ.מ.ה לחברות בנייה ופיתוח

בנדל"ן

ישראל הינה מדינה שנמצאת בתנופת פיתוח רחבה, דבר שנובע ממספר סיבות, אם הכוונה היא אל הכלכלה המתפתחת והחזקה של המדינה, הריבוי הטבעי, עצם העובדה שישראל היא מדינה שקולטת עלייה ועוד. הממשלה דואגת לפתח כבישים, מסילות ברזל, נמלי תעופה וים וכל אלה ביחד מאפשרים לחברות בנייה ופיתוח לשגשג ולבנות. חברות אלו משתמשות בציוד מכני הנדסי שנועד להקמת תשתיות ולבנייה. צ.מ.ה כולל כלים כבדים כמו דחפורים, שופלים, מפזרי אספלט, מחפרים, מפלסות ומגרדות ועוד. רובם נועד לעבודות פיתוח וחלקם גם לעבודות בנייה.

בכל עבודת בניה מככב מערבל בטון מודרני בזכות יכולתו לשנע כמויות מלט מוכן ליציקה בזמן קצר ובמהירות. חברות שמייצרות מלט מוכן יודעות שבעת יציקה עליהן לספק כמויות רבות של מלט בגלל תהליך הבנייה. ההכנות ליציקות מלט נערכות זמן רב והיציקה עצמה חייבת להסתיים בזמן קצר על מנת שתהיה אחידות מקסימאלית שתספק יציבות לכל המבנה. ההכנות כוללות הכנסת רשתות ברזל למקומות היציקה על פי תוכניות של מהנדסי קונסטרוקציה, הכנת שבלונות העץ בהתאם לתוכניות ועוד.

צ.מ.ה איכותי

כאשר מחליטים על הקמת איזור תעשייה או מפעל גדול, שכונת מגורים או מתחם קניות במקום חדש חשוב להכין את התשתיות השונות. מדובר על הנחת קווי ביוב, אינסטלציה, חשמל, תקשורת ועוד. כל אלה מוכנסים לתוך האדמה ואת החפירות מבצעים כלי צ.מ.ה. לאחר מכן, יש לסלול כבישים, לבנות כיכרות, מדרכות ואזורי חניה. כל אלה נעשים על פי תוכניות מסודרות שמתוכננות על ידי חברות תכנון מקצועיות. יש להקפיד על שיפועים לצורך ניקוז, על בניית קירות תומכים במקומות הרריים ועוד שלל פתרונות הכרחיים בהתאם למצב השטח. עבודות פיתוח אורכות זמן רב ולאחריהן תתחלנה עבודות הקמת המבנים הפרטיים והציבוריים.

מומלץ לכל מי שמבקש לעסוק בעבודות פיתוח ובנייה לרכוש ציוד הנדסי מעולה מחברות בעלות שם. הן מייבאות ציוד שמיוצר על ידי חברות בינלאומיות בעלות מוניטין שמוכרות תוצרתן בכל העולם. מערבל בטון חייב לעמוד בתקנים מקובלים. וצריך להיות בעל תוף גדול ולהבי ערבול אופטימאליים. חברת השיווק מספקת מידע עליו ועל ציוד אחר שברשותה לכל לקוח. יש לה מערכת תומכת לתיקונים ואחזקה בתקופת האחריות וגם לאחריה. תעריפי החברה הינם מקובלים והוגנים וניתן לבצע רכישה בתנאי אשראי מקובלים. כל אלה מסייעים לרוכש לקבל החלטה. עבודות פיתוח ובנייה נאמדות בסכומים גבוהים, ולכן, הציוד חייב להיות איכותי ולעמוד בדרישות לוח הזמנים הצפוף.