סיעור מוחות מעל בימת האינטרנט

טיולים בארץ –חוויה לכל המשפחה

בתיירות

מדינתנו הקטנה והאהובה אומנם משתרעת על פני שטח מצומצם של 22,072 קמ"ר, אך יחד עם זאת היא מעמידה לרשות כל אחד ואחת מאיתנו מגוון עצום של אתרי טבע ומסלולי טיול מרתקים במיוחד. ההיסטוריה רבת השנים של ארצנו בשילוב הטיפוגרפיה המשתנה של האזורים השונים בארץ, מאפשרים לנו ליהנות מנופים קסומים, אתרי מורשת והיסטוריה ייחודיים, אזורי טבע ייחודיים ואפילו תופעות טבע שלא תמצאו באף מקום אחר בעולם.                                                                                                                               The valley from height of the bird's flight. Spring

על אף השטח המצומצם של מדינתנו, היא מעמידה בפנינו מגוון רחב של תופעות גיאוגרפיות מרתקות הכוללות בין היתר את אזור רמת הגולן והגליל ההררי והרווי במקורות מים זורמים, את אזור מישור החוף, מדבר יהודה, החרמון, אזור הנגב הרווי במכתשים ועוד המון תופעות ייחודיות ההופכות את ארצנו הקטנה והיפה למסלול טיולים אחד גדול ושווה במיוחד. ההיצע הרב של מסלולי טיולים בארץ מאפשר לכל משפחה ומשפחה לתכנן לעצמה את הטיול המועדף עליה, וזאת בהתאם לגילאים השונים של בני המשפחה, האזור הגיאוגרפי המועדף על בני המשפחה וכדומה.

מסלולי טיולים בארץ- כל האפשרויות

הרבגוניות של מסלולי הטיול בארצנו, מאפשרת לכם ליהנות ממסלולי טיול שונים ומגוונים אותם ניתן לקיים בכל דרך, החל ממסלולי טיול המיועדים למיטיבי לכת, דרך מסלולי טיול המיועדים לג'יפים, טרקטורונים, רכיבה על סוסים ורכיבת אופניים ועד למסלולי טיול העוברים דרך נחלים זורמים ומקורות מים אחרים. היצע האפשרויות מעמיד לרשותכם את האפשרות לתכנן מסלול טיולים בארצנו המשלב בין מספר מוקדי טיול ביום אחד. כפועל יוצא מכך, תוכלו לבקר תוך מספר שעות באזורים שונים של ארצנו וליהנות מההיצע הגיאוגרפי העומד לרשותכם בכל אזור ואזור.

כיום, תוכלו ליהנות גם ממוקדי תיירות מפותחים הממוקמים בכל אחד מהאזורים השונים ברחבי המדינה, דבר המאפשר לכם ליהנות מלינת לילה במגוון צימרים בצפון או בדרום, ולשלב במסגרת הנופש גם מסלול טיולים המותאם למטרות הנופש והחופשה שלכם. ברוב אזורי התיירות המתפתחת של ארצנו, תוכלו למצוא אתרי מורשת והיסטוריה לצד צימרים בצפון או בדרום ומוקדי אטרקציות מלהיבות לכל בני המשפחה. במקביל, תוכלו ליהנות מחוויה קולינארית המשתנה אף היא בהתאם לאזור הגיאוגרפי בו אתם מבקרים ברחבי הארץ. השילוב בין מרכזי תיירות מפנקים, מסלולי טיול מרתקים, קולינאריה משובחת בכל פינה בארצנו ומוקדי אטרקציות לכל בני המשפחה, מעמידים לרשות כל אחד ואחת מכם את הטיול האולטימטיבי לסוף השבוע או לימות אמצע השבוע, כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור אזור, ולצאת לדרך !

אחרונין מתוך תיירות

חזור למעלה