צימרים יוקרתיים לאוהבי החיים הטובים

בתיירות

אוהבים את החיים הטובים והמפנקים? הכתבה הבאה היא בשבילכם! בשורות הבאות ריכזנו עבורכם רשימת אלמנטים יוקרתיים העושים את ההבדל בין מתחם צימרים סטנדרטי לבין מתחם צימרים יוקרתי.

swimming pool

הצימרים היוקרתיים- נעים להכיר

צימרים יוקרתיים הם בראש ובראשונה צימרים המעמידים לרשותכם את כל מתקני האירוח האפשריים במקום אחד. צימרים אלו כוללים בתוכם מתקנים כגון: ג'קוזי ספא, בריכת שחייה מרעננת לימות הקיץ ובריכת שחייה מקורה ומחוממת לחודשי החורף, חדרי רחצה מרווחים במיוחד עם מתקני אמבט, חלל אירוח מרכזי המאובזר במערכות ישיבה מפנקות מעור אמיתי או מבד איכותי, מטבח מאובזר המעמיד לרשותכם מכונת אספרסו, מקרר, מיקרוגל, מתקן מים וכדומה, חדר שינה מפנק עם מיטה זוגית מרווחת וגדולה במיוחד, מערכות קולנוע ביתיות, מסכי TV ענקיים, חצר מטופחת עם פינות ישיבה אלגנטיות, תאורת חצר רומנטית וחבילות אירוח מפנקות המורכבות מסט רחצה אישי הכולל: מגבות רחצה רכות ומלטפות, נעלי ספא, חלוקי רחצה ותמרוקים ריחניים. בנוסף, בכל מתחם צימרים יוקרתי תוכלו ליהנות מפינוקי הבית לאורך כל שהייתכם במתחם. פינוקי הבית כוללים בין היתר: ערכת קפה ותה צמחים, קפסולות לחובבי האספרסו שביניכם, בקבוקי יין, שוקולדים מובחרים, סלסלת פירות העונה וחלב טרי.

מעבר לרשימת האבזור המפנק, האיכותי והיוקרתי העומד לרשותכם במתחמי צימרים יוקרתיים ברחבי הארץ, מאפיין בולט של מתחמים אלו טמון דווקא בלוקיישן הפסטורלי בהם שוכנים הצימרים. ברוב המקרים, מתחמי הצימר היוקרתיים ביותר במדינה ממוקמים ביישובים קטנים ופסטורליים המאפשרים לכם ליהנות גם משקט מופלא לאורך כל החופשה וגם מרצועת נוף שהיא חגיגה לעיניים והיא זו המעניקה ערך מוסף לאווירה הפסטורלית והיוקרתית הנלווית לחופשה שלכם במקום. מתחמי צימר יוקרתיים יכולים להיות גם מחתמי צימר המיועדים לאירוח של 2-3 זוגות בלבד והם יכולים להיות גם מתחמים המיועדים לאירוח של עד 4, 5 זוגות ואף יותר.

מתחמי צימר יוקרתי עומדים לרשותכם בכל רחבי הארץ ובעיקר בצפון המדינה הנחשב לאזור המוביל ביותר בתחום תיירות הפנים בענף הצימרים. לרשותכם, מתחמי צימרים ברמות המושב החקלאי-תיירותי הממוקם כ-200 מטרים מעל הכנרת. אירוח באחד ממתחמי צימרים ברמות מאפשר לכם ליהנות לא רק מצימרים יוקרתיים ומושקעים, אלא גם מרצועת נוף עוצר נשימה ומגוון רחב של אטרקציות ומוקדי בילוי ופנאי העומדים לרשותכם באזור. השילוב בין צימר יוקרתי, נוף מרהיב ואטרקציות מרתקות, הוא ללא ספק המשוואה האידיאלית ביותר לקיומה של חופשה רומנטית או משפחתית באזור הצפון. אנו ממליצים גם לכם לגלות את מתחמי הצימרים היוקרתיים במושב רמות, וליהנות מחופשה ברמה אחרת!