סיעור מוחות מעל בימת האינטרנט

היכן לומדים פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

באפליקציות

פיתוח אפליקציות, בין אם הן מיועדות למכשירי האייפון ובין אם הן מיועדות למכשירי האנדרואיד, הפכו בשנים האחרונות לאחד מתחומי הלימוד המבוקשים ביותר, וזאת עקב ביקושים הולכים וגוברים לאנשי פיתוח בעלי הכשרה מקצועית. לימודי פיתוח אפליקציות מוצעים לכם כיום במגוון אוניברסיטאות, מכללות ובתי ספר מקצועיים בתחום המחשבים.                        

לימודי פיתוח אפליקציות לאנדרואיד הם למעשה קורסים מקצועיים המתמקדים בשפת התכנות JAVA המשמשת כשפת התכנות העיקרית לצורך פיתוח אפליקציות לסביבת מכשירי האנדרואיד השונים. ברוב המקרים, קורסי הלימוד מיועדים גם לבעלי רקע כזה או אחר בתחום התכנות וגם לחסרי רקע בתחום המעוניינים להשתלב באחד מהתחומים המקצועיים המשגשגים ביותר בשנים האחרונות. בין יתר תנאי הקבלה לאחד מהקורסים המקצועיים המוצעים לכם בתחום לימודי פיתוח אפליקציות למכשירי האנדרואיד תמצאו: אנגלית ברמה טובה והיכרות מוקדמת עם סביבת מחשבי PC. ברוב מוסדות הלימוד לפיתוח אפליקציות תדרשו גם לעמוד במבחני התאמה.

נושאי הלימוד

נושאי הלימוד במסגרת לימודי פיתוח אפליקציות למכשירי האנדרואיד כוללים בין היתר: תכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת התכנות JAVA, תכנות מתקדם בשפת ה-JAVA, תכנות מולטי טריידינג, פיתוח באמצעות שימוש ביישומי תוכנה המוטמעים במכשירי האנדרואיד, דוגמת: BLUETOOTH, GPS, ממשק TOUCH וכדומה, פיתוח אפליקציות בהתאם לאפשרויות אנימציה, גרפיקה, וידאו, אודיו וכדומה. מטרת לימוד פיתוח אפליקציות לסביבת האנדרואיד, היא בראש ובראשונה להכשיר את הסטודנטים לצרכי פיתוח אפליקציות מתקדמות. בנוסף, מטרת הלימודים היא הכשרת הסטודנטים לצרכי עמידה במבחני ההסמכה  OCJP של חברת אורקל. מבחני ה-OCJP מהווים את הסטנדרט הבינלאומי להערכת מפתחים בשפת התכנות JAVA,  והם נחשבים למבחנים מורכבים המחייבים את הסטודנטים לשלוט באופן מוחלט בכל יסודות השפה.

לימודי פיתוח אפליקציות לאייפון בניגוד ללימודי פיתוח לאנדרואיד, אינם כוללים לימודי JAVA, וזאת משום ששפת התכנות המוטמעת במכשירי חברת אפל על כל סוגיהם היא תוכנת ה-SWIFT. גם במסגרת לימודי אייפון הלימודים מיועדים גם לבעלי רקע קודם בתכנות לסביבת ה-IOS וגם לאילו מביניכם המגיעים חסרי רקע קודם בתכנות. בשני מסלולי הלימוד, פיתוח אפליקציות לסביבת מכשירי האנדרואיד ולימודי פיתוח אפליקציות לאייפון, הסטודנטים רוכשים את הידע הנדרש באמצעות לימודים תיאורטיים ומעשיים המאפשרים להם להתמודד עם צרכי פיתוח ודרישות פיתוח מהעולם האמיתי. בשני מסלולי הלימוד, הסטודנטים נדרשים לעמוד במבחני הסמכה ובפרויקט גמר המרכז בתוכו את כל נושאי הלימוד לאורך הקורס. היצע הקורסים העומד לרשותכם כיום בתחומי פיתוח אפליקציות בשילוב הביקושים ההולכים וגוברים לבעלי הכשרה מקצועית בתחום, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם, לבחון את יכולותיו בנוגע להצטרפות לאחד מהתחומים המקצועיים המרתקים והמשגשגים ביותר בשנים האחרונות.

אחרונין מתוך אפליקציות

חזור למעלה