גילוי האזנות סתר לחיים שקטים ובטוחים

באחר

חושדים שהשתילו לכם האזנות סתר בביתכם, בטלפון הנייד שלכם או במשרדכם? אתם מצויים בתקופה לחוצה ומטרידה? זה הזמן לגלות האם התחושות שלכם אכן אמיתיות. בעידן הנוכחי קיימות מספר דרכים המאפשרות לגלות האם מצוטטים לכם במהלך היום יום. גילוי האזנות סתר לצד בדיקת האזנה, מתבצע באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, על ידי בעלי מקצוע מובילים בתחומם ואלו המורשים לבצע צעדים אלו, לרבות חוקרים פרטיים. כדי למתן מעט את הלחץ בו אתם שרויים, נכון לנקוט בכל הצעדים החיוניים לרבות ביצוע בדיקה מקצועית ומקיפה לגילויי האזנות סתר.

מדוע חשוב לבצע בדיקת האזנת סתר

אם אתם מרגישים שמידע רב דולף אל מחוץ לכותלי המשרד, אם אתם מבינים כי כל שיחת טלפון אותה אתם מנהלים מגיעה לאוזניים זדוניות, זה הזמן לערוך בדיקת האזנה שתשאיר אתכם עם האצבע על הדופק. האזנת סתר הינה עבירה פלילית בגינה נתון מזמין או מבצע האזנה לעונשים כבדים, העתידים להסתכם בין שנת מאסר בפועל לחמישה שנים תמימות – חוק האזנות סתר התשל"ט 1979.

לא תמיד יכול אדם להבחין בסימנים כי מתבצעת האזנת סתר, כך שהליך גילוי האזנות סתר יכול בהחלט להועיל ובטח שלא לגרוע. הסימנים המובהקים הם על פי רוב אלו, שתחושו בהם בין אם תבחינו כי מידע רגיש זולג אל החוץ, אם חבר לעבודה מצליח להעפיל עליכם שוב ושוב למרות שלכם יש יתרון יחסי ועוד. האמת היא, שלאינטואיציה פעמים רבות יש משקל רב – השתדלו להקשיב לה.

כיצד מבצעים האזנה – בדיקת האזנה המאפשרת גילוי האזנות סתר, מתבצעת בעידן הנוכחי על ידי מכשירים רבים ומגוונים. לאור התפתחות הטכנולוגיה התפתחו במקביל מכשירים מגוונים לביצוע האזנות. מכשירים אלו הם זעירים כך שניתן להסליק אותם בכל מקום, החל מדש החולצה, בתקרת החדר ועוד. במקביל למכשור הזעיר, גם טווחי השידור גדלו והשתכללו. עין בלתי מזויינת או לא מקצועית, לא תצליח לאתר מכשור האזנה כך שאם מתעורר בכם חשד מומלץ לפנות אל בעל מקצוע, שיכסה עבורכם את כלל האופציות הקיימות ויספק עבורכם את המידע לו אתם זקוקים באשר להאזנה שמתבצעת או לא מתבצעת בחייכם.

כדי להצליח בגילוי האזנת היתר, יש להקפיד להתעדכן באופן תדיר במכשור החדש שיוצא אל השוק ולדעת היכן וכיצד מטמינים אותו, בין אם זה במכשיר הטלפון ועוד. שימו לב כי אתם ערים למתרחש סביבכם ונעזרים בבעלי מקצוע מיומנים בלבד ולא חובבניים שהרי משימת הגילוי חייבת להתבצע בשלמותה.