סיעור מוחות מעל בימת האינטרנט

פיתוח אפליקציות שיגדילו את חשבון הבנק שלכם

באפליקציות

העידן הטכנולוגי, הכניס לשימוש את המכשירים החכמים (אייפון ואנדרואיד), בהם משתמשים מרבית האנשים בכדור הארץ. לצד השימוש התדיר במכשירי הסלולאר, השתלבו אפליקציות רבות ומגוונות, חלקן נועדו לשמירה על בריאות המשתמש, אחרות להנאה וחלקן לחיסכון וכלכלה ועוד. כל אדם חולם להמציא את האפליקציה הבאה, שתהפוך לוויראלית ותשלשל לכיסו סכומים המצדיקים את ההשקעה. אפליקציה, היא דרך אולטימטיבית לשיפור הפעילות העסקית והנגשת השרותים ללקוח ומאידך נכונה האפליקציה להגברת מודעות, כמו גם לשם הנאה צרופה, לצרכן אל מול הכנסה ברוכה ליזמים. אם גם אתם חולמים על אפליקציה, שתצליח ליצור את השינוי בעסק או בחשבון הבנק שלכם זה הזמן להכיר את התחום.                                                                  

כיצד לפתח אפליקציה

המחשבה כי פיתוח אפליקציות מתחיל ונגמר ברעיון טוב, הינה מוטעית מיסודה, משום שרעיון טוב ככל שיהיה, אם הוא אינו מבוצע כראוי, הצלחתו תהיה מוטלת בספק. בניית אפליקציות דורשת מיומנות רבה לצד מקצועיות חסרת פשרות. במהלך העבודה יש לשים דגש לא רק על הפן הטכנולוגי ובניית הפלטפורמה אלא חשוב לא פחות, להתייחס לחוויית המשתמש ולהתאים את האפליקציה לפלטפורמה הנכונה ולעיתים לכל הפלטפורמות, החל מאפליקציה ייעודית לweb , לאנדרואיד ואייפון ולטאבלטים.

אם יש לכם רעיון ואתם בטוחים שהוא רעיון מוביל, זה הזמן למצוא את החברה הנכונה, שתסייע לכם בפיתוח האפליקציה, בבנייתה ואף בשיווק שלה. בחירת חברה המבצעת בניית אפליקציות, נכון שתתבצע בהתאם לניסיון החברה, למקצועיות אותה היא מציגה, לאפליקציות השונות אותן היא פתחה ובנתה בעברה וכמובן בהתאם למחיר אותו דורשת החברה. קחו בחשבון כי ההוצאות עבור פיתוח אפליקציות יכולות להיות גדולות ונכון להערך לכך בהתאם אך במקביל יש לבצע סקר שוק ולבחון את המחירים המינימליים עד המקסימליים בשוק, ולהחליט האם ההרפתקה אכן ריאלית עבורכם.

לעיתים תגיעו עם רעיון אדיר למפתחים, חברה מקצועית ואמינה תדע להוריד אתכם אל הקרקע במידת הצורך, בין אם הם יציינו בפניכם כי קיימת אפליקציה זהה אותה הם מכירים ובין אם הפיתוח הוא הרבה מעבר לפשטות אותה הערכתם, הן מבחינת זמני עבודה והן מבחינת עלויות. עובדה נוספת שחשוב לקחת בחשבון היא, שפיתוח הוא עניין לא צפויי ועל כן יכולים להיות רגעים בהם תחשבו כי לצורך הדוגמא העבודה תיערך ותסתכם בכ- 50 שעות תכנות ובפועל יתגלו מכשולים שיעלו את שעות העבודה לכ-100 שעות תכנות, דבר שיבוא לידי ביטוי בכיס שלכם ובמשך זמן בניית אפליקציות.

אחרונין מתוך אפליקציות

חזור למעלה