סיעור מוחות מעל בימת האינטרנט

הכל סביב קידום האתרים באינטרנט

באינטרנט ושיווק

נכון להיום כל אתר שמעוניין להיחשף לכמה שיותר גולשים ברשת חייב להיות מקודם על ידי חברת קידום אתרים באינטרנט שיכולה להציג רזומה עשיר של הצלחות בתחום זה. בנוסף, אחד מאפיקי הקידום החזקים ביותר כיום הוא האפיק של פרסום בפייסבוק. במאמר זה נגולל בפני הקוראים אודות קידום באמצעות פרסום ברשתות חברתיות.                                 

התחרות מחייבת קידום

בעבר, בעלי אתרי אינטרנט יכלו ללמוד את כללי הקידום הפשוטים ולקדם את אתר האינטרנט שלהם בעצמם. כיום, רוב בעלי אתרי האינטרנט חייבים לשכור את שירותיהם של מקצוענים בתחום וזאת משום שדברים רבים השתנו, כמו כמות האתרים שקיימים באינטרנט, הכללים של גוגל, המורכבות של אתרי האינטרנט, הדרישה לכתיבה מקצועית של תוכן איכותי למען דירוג טוב יותר של האתר, הוכחה עקבית שהאתר דינאמי ומתחדש כל הזמן על ידי העלאת מאמרים חדשים, כתבות, החלפת קישורים, פרסום מאמרים וסרטונים שמייצגים נושאים שונים הקשורים אל אתר הבית בכל מיני מקומות ברשת ועוד.

קידום מסוגים שונים

כיום, ישנן דרכים מגוונות לקדם אתר אינטרנט ולכל מקדם אתרים יש את השיטה שלו לקידום אתר הלקוח:

  • קידום אורגני- קידום זה מוכר גם בראשי התיבות SEO. זהו סוג הקידום הפופולארי ביותר ועיקרו הוא להציג את אתר האינטרנט של הלקוח כמה שיותר גבוה בתוצאות מנוע החיפוש – התוצאות האורגניות. קידום של אתר בשיטה זו כולל בדרך כלל את התאמת האתר למנועי החיפוש, כתיבת תוכן איכותי ושכתוב תוכן האתר שאינו איכותי דיו, החלפת קישורים, כתיבת תכנים בהם מוטמעות מילות מפתח רלוונטיות ועוד. לאחר מכן נעשות פעולות שימור, כמו למשל החלפת קישורים מדי תקופה, שיפור מיקום האתר ברשימות החיפוש של גוגל ופרסום האתר במיני רשתות חברתיות.
  • קידום ממומן- משלמים עבור פרסום מודעה שמופיעה בחלק העליון של תוצאות החיפוש של גוגל (בהתאם למילת מפתח שרלוונטית לכם). כל קליק של גולש על הקישור שבמודעה מוביל אותו לדף בו אתם מעוניינים ואילו אתם משלמים עבור כל קליק.
  • קידום ברשתות חברתיות- כאן מדובר על פרסום באמצעות פרסום בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות. כיוון שנכון להיום רשת הפייסבוק היא הרשת החברתית החזקה ביותר בעולם, פרסום בפייסבוק יוביל את הלקוח שלכם לחשיפה רחבה גדולה. המטרה כאן היא תנועה מפולחת ואיכותית של גולשים לאתר האינטרנט של הלקוח.

לסיכום, נכון להיום ניתן לחשוף את אתר האינטרנט שלכם לגולשים רבים ברשתות החברתיות ובכל מקום באינטרנט בו אתם מעוניינים להיחשף. כל שצריך לעשות הוא לפנות אל חברת קידום אתרים באינטרנט שמקדמת אתרים באמצעות פרסום ברשתות חברתיות, קידום אורגני וקידום באמצעות מודעות ממומנות בגוגל.

אחרונין מתוך אינטרנט ושיווק

חזור למעלה