סיעור מוחות מעל בימת האינטרנט

אלומיניום- מתכת רב תכליתית בעיצוב הבית

בעיצוב הבית

שילוב בין חומרים שונים הפך להיות שם משחק בעיצוב הבית. דווקא שילוב בין חומרים מנוגדים וכביכול כאלה שאינם קשורים זה לזה מסתבר פעמים רבות כשילוב מוצלח. השילוב המוצלח יכול לבוא לידי ביטוי הן במראה והן בתכונות החומרים אשר יחד יוצרים מוצר חזק. בשנים האחרונות החלה מתכת מסויימת לככב בכל הנוגע לעיצוב הבית: עבודות אלומיניום כוללות היום חלונות, דלתות, מעקות, ויטרינות ואפילו פרגולות. השילוב בין המתכת לזכוכית נותן למוצר (כמו חלונות למשל) את תכונותיהם החזקות של שני החומרים. הנה מספר דוגמאות למקומות בהם ניתן למצוא את שיתוף הפעולה:                                                                                                                                                                                            

חלונות אלומיניום

חלונות אלומיניום ובמיוחד חלונות בעלי פרופיל בלגי הפכו לפופולארים מאוד בשנים האחרונות. הפרופיל הבלגי הוא בעל מראה מיוחד המושך תשומת לב. הפרופיל המחולק למספר מפתחים באופן סימטרי או א סימטרי לצורות גיאומטריות על פי בחירתו של הלקוח הופך את החלון לאלמנט עיצובי בבית. הזכוכית תורמת כמובן לכניסת האור והאוויר. תכונות המתכת הופכות את החלון לחזק, אטום לרעשים, לחום וקור ולרטיבות. יכולתה של המסגרת להתרחב ולהתכווץ בהתאם לתנאי מזג האוויר הופכים את החלון לעמיד בכל תנאי מזג האוויר.

דלתות וויטרינות

המסגרות המתכתיות אינן מככבות רק בחלונות אלא גם בדלתות. ניתן לראות גם בהן את שילוב החומרים המנצח ממש כמו בחלונות. דלתות ההזזה העצומות בגודלן שישנן בבתים או דלתות זכוכית ואלומיניום בכניסה למשרדים מאפשרים כניסה של אור רב. בנוסף דלתות בעלות פרופילי אלומיניום מאפשרות לחצר או לגינה להוות המשך ישיר לבית. הדבר נותן תחושה של מרחב גם אם הסלון הוא קטן מימדים.

אלומיניום וזכוכית באמבטיה

במיוחד בבתים חדשים בהם שטח חדר האמבטיה אינו גדול או שישנה יחידת הורים קטנה הולכים המקלחונים ותופסים את מקומה של האמבטיה. אלה הם מקלחוני זכוכית בעלי פרופיל מתכתי שעמיד בפני רטיבות. הזכוכית יכולה להיות אטומה או שקופה, חלקה או מגורגרת ובעלת דוגמאות. החלפת הוילון בדלת זכוכית היא בעלת יתרונות. הזכוכית קלה לניקוי ואינה מתכסה עובש כפי שקורה פעמים רבות בווילונות מקלחת.

פרגולות אלומיניום

עבודות אלומיניום הגיעו גם אל מחוץ לבית- אל החצר. פרגולות היום אינן בנויות הכרח מעץ. פרגולות מתכתיות הן קלות להרכבה ואף לפירוק. פרגולה כזו היא חזקה ועמידה, אינה זקוקה לתחזוק כמו עץ ונותנת מראה ותחושה קלים ואווריריים.

אחרונין מתוך עיצוב הבית

עיצוב חדרי ילדים

ישראל של היום היא חברת שפע לכל דבר ועניין, כאשר ילדים רבים
חזור למעלה