הקשר בין אמון אישי והעלאת הביטחון העצמי

באחר

ביטחון עצמי הוא החלום של הרבה אנשים שיודעים כי המכשול שלהם הוא חוסר ביטחון עצמי. על מנת להשיב את הביטחון העצמי, קיימות סדנאות מאוד חשובות ויעילות כמו סדנאות של העצמה אישית. לכל אחד מאתנו כמעט, היו חסכים בילדות או טראומות שונות שגרמו לנו לירידה בתחום ביטחון עצמי. סדנאות של אימון לחיים התורמות לנו עבור העלאת הביטחון העצמי. הרבה אנשים חוששים מעתידם, בגלל שאין להם ביטחון עצמי. גם בעיות בתחום הזוגיות יכולים להיגרם בגלל חוסר ביטחון. יש לשנות את דפוסי חיינו  במיוחד כאשר אנו נזכרים בעבר וזה מה שגורם לנו לדרוך במקום ולא להתפתח.                                                                                                                                                                                              

יש להתגבר בחיים ולהתקדם הלאה, אנשים רבים מגיעים למסקנה, כי רק באמצעות אימון אישי, הם יוכלו להחזיר ולגרום לנו  את העלאת ביטחון עצמי. יש להיות בפעולה ולא להפוך לעבד של המחשבות שלך. אנשים הסובלים מתופעת חוסר ביטחון עצמי יכולים לומר משפטים כמו: "אני ארגיש נורא, אם לא אצליח, מעשה כזה יכול להרוס אותי!" מחשבות שליליות הן בפירוש בית כלא. חשוב להתמקד במעשים ולהניח לפעולה שתהיה חיובית וקדושה למטרה אליה אתם נכספים.

לחשוב מחוץ לקופסא..

"הקופסא שלנו" אם לא יודעים להפעיל אותה נכון, יכולה להיות הרסנית, והכוונה היא לראש, למחשבות לפעולות שבאמצעות מחשבה נכונה או לא נכונה יכולות להביא או לא להביא אותנו למקום בו אנו מעוניינים להיות. רק באמצעות העלאת הביטחון העצמי. התחושה של אושר וסיפוק , היא הגורם להצלחה של הרבה אנשים, מי שאינו מסופק, באופן אוטומטי חוסר ביטחון עצמי תהיה מנת חלקו. אימון אישי לחיים יהיה פתרון אידיאלי, כאשר אתם כבר יודעים כי יש לכם בעיה ולא תפנימו אותה, מפה עד להגשמה העצמית שלכם, הדרך היא קצרה.

שאלו את עצמכם את השאלות הנכונות

יש כאלה ששואלים את עצמם אם יש או אין להם מספיק ביטחון עצמי. במקום לשאול את עצמכם את השאלות הללו, חשוב לשאול שאלה אחרת כמו:" האם אני תקוע עם עצמי?" או "האם פעלתי לכוון המטרה שלי? ומה הפעולות שעלי לנקוט בכדי להגיע למטרתי?"  אם פחד, הוא זה שמנע מכם להתקדם בחיים, באמצעות העשייה, תלמדו כי פחדים יכולים לעבוד, כאשר אתם עסוקים בעשייה לכוון מטרות חיוביות, הפחדים פשוט נעלמים להם.

ביטחון עצמי הוא דבר שבונים עם השנים

לא אני ולא אתם לבטח שמעתם על אדם הנולד עם ביטחון עצמי. ביטחון עצמי בונים במשך השנים, כבר מילדותנו. יש את הביטחון העצמי מהסוג החיובי שהוא, אדם המכיר בחולשותיו, נקודות התורפה ובמעלותיו. מי שיודע לעשות שימוש נבון בביטחון העצמי שלו, יוכל להתכונן לכל מיני תרחישים ותהיה לו גישה נפשית חיובית להתמודד מול דברים קשים יותר וקשים פחות כמו למשל, השגת מטרות.