כיצד לאהוב ולטפח את הרגעים המיוחדים שלכם

באחר

זוג אשר חי לא מעט זמן ביחד נכנס לאורך השנים אל תוך רוטינה אשר עלולה לגרום למרחק אם לא שוברים אותה מדי פעם. שבירת השגרה אינה אומרת דווקא משהו מהפכני כמו מסע של חודשיים בחו"ל. ניתן להפוך את שבירת השגרה לחלק ממנה, מה שהופך את חיי היום יום לנעימים, נחמדים יותר, בהם המטלות יפנו מדי פעם מקום לרגעים של כיף ושמחה. אז איך עושים זאת? איך להכניס רגעים מיוחדים לחיים ולטפח את האהבה?                                                                                                                                            

למצוא סיבה למסיבה

נסו לחפש סיבות קטנות לחגיגה. לפעמים אנו לא מרגישים נוח לחגוג ולפרגן לעצמנו בלי סיבה מספקת אז חפשו סיבות, גם אם צריך לחפור מתחת לאדמה קצת בכדי למצוא אותן. למשל, קני מתנה לגבר שלך וארגני מסיבה ביום שבו סיים את לימודיו באוניברסיטה. קנה מתנה לאשתך ותפתיע אותה ביום בו השתחררה מהצבא. ניתן גם למצוא מתנות מקוריות לגבר ולאישה המשתלבות היטב עם תאריכים והמתנה מבוססת למעשה על ציון תאריכים מיוחדים, מעוצבת באופן יפהפה כאשר אירועים היסטוריים ואנקדוטות שהתרחשו באותו יום מצויינים על המתנה. לוח, תמונת קנבס ועוד יכולות להיות מתנה לגבר וגם לאישה שכל אחד ישמח לקבל.

שעה בשבוע שהיא רק שלכם

הרגל שני שכדאי להנחיל הוא לקבוע יום אחד בשבוע בו אתם מפנים זמן לעצמכם ולזוגיות שלכם. כן, קל להגיד ופחות קל לבצע, אך המאמץ משתלם. סרט, מסעדה ואפילו סתם טיול קטן על חוף הים או בשכונה יאווררו אתכם, יתנו לכם יותר זמן לשתף אחד את השני באירועי היום ופשוט להנות יחד כמו פעם. לאט לאט תראו שהיום הזה הוא פשוט הכרחי עבורכם ולא תבינו איך חייתם פעם מבלי להקצות לעצמכם את מרווח הנשימה הזה, את השעה- שעתיים בשבוע בהם כל שמוטל עליכם הוא פשוט להנות.

להפתיע במתנה גם ללא סיבה

מתנות מקוריות לגבר שלך אינן חייבות להנתן לו דווקא כציון ליום מיוחד. אפשר ואפילו כדאי לתת מדי פעם מתנה סתם ככה, בלי שום סיבה. זו לא חייבת להיות מתנה במחיר גבוה. ניתן גם להכין משהו קטן, לכתוב פתק עם איזשהו שוקולד או משהו כיפי. גם זוהי זריקת אנרגיה, במיוחד כשהא ניתנת בתחילת היום. כך היום מתחיל מנקודת פתיחה טובה יותר, והיום בעבודה עובר באופן רגוע יותר ופחות מתוח.