יוצאים לטיול שטח? הנה רעיון למנות שונות שכדאי לכם לשלב בטיול

בבריאות ורפואה

אוהבים לבלות בשטח עם החברים הכי טובים שלכם או עם בני המשפחה? מתכננים טיול שטח בקרוב, אך תוהים אילו מנות או אילו מזונות כדאי לכם לקחת אתכם או להכין בשטח עצמו? אם כן, כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא. הנה כמה רעיונות למנות ומזונות שונים, שכדאי לכם לקחת אתכם אל השטח, כאלה שיספקו לכם את כל מה שצריך כדי ליהנות מהטיול עם אנרגיות רבות וגם כאלה שיאפשרו לכם להמשיך באורח החיים הבריא שלכם, שאתם וודאי מעוניינים להקפיד עליו גם כשאתם מחוץ לבית.

פירות וירקות טריים

כשיוצאים אל השטח אין זה אומר שזה הרגע לזנוח את כל ההרגלים הבריאים שלכם ולהתחיל לאכול נשנושים וחטיפים, שלא תמיד בריאים וטובים לנו. במסגרת הטיול שלכם, עליכם להיות מאורגנים נכון ולהקפיד גם לקחת את המזונות החשובים. פירות וירקות טריים, העשירים בוויטמינים ומינרלים שחשובים לבריאותנו הם רעיון מצוין. יש בהם גם לא מעט סיבים תזונתיים שתורמים לתחושת השובע שלנו. אפשר לקנח את הארוחה המאולתרת שלכם בטיול עם קפה באלאנס, העשיר גם הוא בסיבים תזונתיים, שיתרמו לשובע שלכם. יתרונם של הפירות והירקות, מלבד ההרכב התזונתי שלהם, הוא העבודה שאין צורך לשמור אותם בקירור או בתנאים מיוחדים, ובמיוחד אם מדובר בטיול של יום. מומלץ שלא לחתוך אותם מראש (כדי למנוע את השחרתם) וגם לשמור עליהם במקום מוצל.

סנדוויצ'ים מלחם בריאות

מלבד שתיית קפה באלאנס או שילוב של פירות וירקות, גם בדגנים יש לא מעט סיבים תזונתיים. תוכלו להכין סנדוויץ' לטיול, העשוי מלחם דגנים בריא. אם אתם לא רוצים להכין את הסנדויץ' מבעוד מועד, תוכלו לקחת את הלחם בשלמותו אל הטיול שלכם ולחתוך אותו בשטח עצמו. תוכלו להכין סנדויץ' מירקות שונים עם ממרחים למיניהם, אולם וודאו שלא מדובר בגבינות שונות. כשמדובר בשטח, ובמיוחד אם הטמפרטורות בחוץ גבוהות, כדאי להימנע מגבינות או מזונות שונים העשויים להתקלקל בתנאי מזג אוויר כאלה. ישנם ממרחים רבים שיכולים להתאים לכם, כמו טחינה למשל, שאותו תוכלו להכין בשטח, ומבלי שתצטרכו להכין אותה מבעוד מועד (קנו טחינה גולמית וקחו אותה אתכם אל השטח. ערבבו כף של טחינה גולמית עם מים, מלח והוסיפו גם פטרוזיליה קצוצה שגם אותה תוכלו לחתוך בשטח אם מתאפשר לכם).

כדי שתוכלו להיות שבעים בטיול שלכם, הקפידו לקחת מזונות עשירים בסיבים תזונתיים וגם כאלה שיספקו לכם את כל הרכיבים החשובים, שיעזרו לכם להישאר אנרגטיים ורעננים לאורך הטיול.