על שולחנות אוכל ומה שמסביב

באחר

שולחנות אוכל או פינות אוכל, חשוב לבחור בקפידה רבה. אחרי הכל, זהו המקום בו אנו מבלים כמעט מידי יום ולכן, כדאי שנקדיש זמן ומחשבה לבחירת העיצוב, הגודל והצבע המתאים לחדר בו הם יוצבו. כמובן, שגם המחיר הוא תמיד שיקול ולכן, 'גולן פינות אוכל וריהוט' מציעים מגוון ענק של שולחנות אוכל וכן, פינות אוכל במבצע ובמחירים ללא תחרות.
לאלו החוששים לקנות פינות אוכל במבצע – הסירו דאגה מלבכם! אנחנו מאמינים שאיכות היא תמיד במקום הראשון. בין אם בחרתם שולחנות אוכל מהודרים, או פינות אוכל מודרניות אתם יכולים להיות בטוחים שאתם קונים מוצר טוב, איכותי ומהימן. אצלנו פינות אוכל במבצע הן תמיד המיטב שיש כיום בשוק ריהוט הבית.
על מנת להבטיח שאתם קונים מוצר שישמש אתכם הן מבחינה פרקטית והן מבחינת עיצובית, כלומר שהוא מסוגנן בהתאם לחלל בו ימוקם, כדאי תחילה למדוד את המרחב הפנוי. בין אם החלטתם להוסיף שולחנות או פינות אוכל במבצע למטבח, חדר האוכל או הסלון, עליכם לוודא תחילה כי אלו מתאימים בגודל ובעיצוב למקום בו יוצבו. שולחנות אוכל מגיעים במבחר גדלים וצורות, כך שתוכלו להתאימם כמעט לכל פינה שתבקשו וכן, ניתן להזמין מוצר בהתאמה אישית ולפי מידות. פינות אוכל מגיעות בצירוף כסאות תואמים ולכן, כאשר עורכים מדידות כדאי לקחת גם את גודלם של אלה בחשבון. בבואנו להתאים שולחנות אוכל או פינות אוכל, חשוב לבחור גם גובה וצורת רגליים מתאימה, בין אם סטנדרטי או בצורת איקס או קרוס. בהתאם אליהם נעדיף כסאות נמוכים או גבוהים וכן, את סגנון הריפוד או חומר הגלם מהם יהיו עשויים.
במסגרת קטגוריית פינות אוכל במבצע תוכלו למצוא מגוון של עיצובים, החל מקלאסי ועד מודרני ומגוון סגנונות, משולחן או פינת אוכל מעוטרים ועד חלקים במבחר של צבעים. כמו כן, תוכלו לבחור פינות אוכל במבצע מתוך היצע רחב של מוצרי עץ כגון בוק, אלון, אלון צרפתי, אלון מבוקע, מייפל ואגוז אפריקאי.
בין אם בחרתם מוצר מן האתר או הגעתם להתרשם מהמגוון העצום בחנות, 'גולן פינות אוכל וריהוט' מציעה לכם ייעוץ והדרכה צמודה, כך שתהיו בטוחים שאתם קונים בדיוק את מה שאתם צריכים. הצוות שלנו מיומן ומנוסה בכל הקשור לתחום וישמח לסייע בכל שאלה או בקשה. אחרי 40 שנים של פעילות אנחנו יודעים להתאים לכל אחד ואחת את המוצר שמתאים לאורך חייהם וסגנון העיצוב של בייתם. בין אם אלו מזנונים או שולחנות אוכל, שידות או ויטרינות, פינות אוכל במבצע או בהתאמה אישית – תהיו בטוחים שאתם במקום הנכון.
אז אל תחכו למחר, בואו עוד היום להתרשם מהמבחר העצום, ההיצע המגוון והשירות האדיב ותצאו עם מוצר יפהפה ואיכותי ובמחיר ללא תחרות.