עיצוב הבית, פרקטים, ריצוף ועוד – איכות ויופי בכפיפה אחת

באחר

מגוון מוצרי ריצוף לבית, חיפויי קרמיקה וגרניט פורצלן, פרקטים, כלים ואביזרים לבית ולחדריו השונים, אביזרים למטבח בבית ולמתחמים ציבוריים ועוד מוצעים תחת קורת גג אחת של יצרנית רבת ניסיון ומוניטין.

כאשר מביטים במגוון המוצרים בתחום עיצוב הבית של חברה שהיא שם דבר בתחום חשים – כך, לעדותם של רבים – איך גם הדומם מתאפיין ביופי חי. מגוון מוצרי ריצוף לבית, חיפויי קרמיקה וגרניט פורצלן, מבחר כלים ואביזרים לבית ולחדריו השונים, אביזרים למטבח בבית ולמתחמים ציבוריים ועוד מוצעים תחת קורת גג אחת של יצרנית רבת ניסיון ומוניטין.

על מנת לאפשר מימוש עיצוב הבית על פי הרצונות וההעדפות ובהתאם לציפיות וליכולות, מומלץ להסתייע בייעוץ מקצועי של מעצבים אשר זה מכבר עיצבו מקומות רבים. החברה מציעה לכם מגוון סוגי ריצוף לבית, לרבות פרקטים במרקמים ובצבעים שונים. לכל שאלה של טעם ישנן תשובות אפשרויות רבות.

מאחר שנושא עיצוב הבית מחייב ראייה כוללת של השלם ושל חלקיו, יכולת להקיף את כל המתחם בראייה היקפית ומרחבית מזה תוך מיקוד תשומת לב במכלול הפרטים, קטנים כגדולים, המרכיבים אותו, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים.

עיצוב הבית מבטא ומשקף את איכות החיים בו אבל בד בבד הוא משפיע עליה. פרקטים שונים מהווים חלופה טבעית ומועדפת על רבים בתחום ריצוף לבית היות שהם יוצרים מראה חלק, אחיד, מרשים והינם קלים לניקוי ולתחזוק. אתם מוזמנים להתייעץ עם נציגי השירות על אודות סוגי הפרקטים השונים והתאמתם למתחמיו השונים של החלל הביתי או המשרדי.

ייצור מוצרים מרהיבים תוך שמירה על איכות הסביבה

מגוון חומרי ריצוף לבית מאפשר להתוודע אל העושר ועל האיכות של מוצרי הריצוף והחיפוי. החברה מציעה, בין השאר, סדרת אריחים עשויים גרניט פורצלן בעל מראה ומרקם של פרקטים. באמצעות בחירה של צבע וגוון ניתן ליצור אווירה רצויה. סדרות נוספות של ריצוף מאפשרות יצירת מראה אלגנטי במיוחד כאשר האור משתקף במרקם הריצוף ויוצר שילוב מרהיב של טבע וטכנולוגיה.

אפשר לשוות לבית מראה חמים ורך באמצעות פרקטים דמויי עץ. אפשר לייפותו להדר אותו באמצעות חומרים וסוגי חיפוי שונים ליצירת אווירה מבוקשת. קיים שפע בלתי נדלה של אפשרויות בתחום עיצוב הבית. נציגי השירות של החברה יסייעו לכם להתאים את העיצוב לתקציבכם.

לחסידיה ולשוחריה של איכות הסביבה מוצע סוג ייחודי של ריצוף לבית ומחוצה לו של מוצרים העשויים משאריות חומרים של מוצרים אחרים. אריחי הריצוף הנוצרים מתערובות ומתרכובות של גרגירים ופתיתים שונים יוצרים נופך מיוחד ואפקט עצמתי. בסדרות אלה, שבהן נעשה שימוש בחומרים ממוחזרים, כ-50% בלבד הינם חומרים חדשים. לא צריך להרחיב את הדיבור על החיסכון הכספי ועל התרומה החשובה לאיכות הסביבה.

באולם התצוגה המרהיב נחשפת בפניכם קשת של חומרי ריצוף לבית ובפרט פרקטים. הן בחנות המרכזית והן באתר החברה ניתן להתעדכן כל העת בכל החידושים והשכלולים בתחום עיצוב הבית.

עיצוב הבית הוא פועל יוצא של בחירה ושילוב של מרכיבים רבים. כאשר העיצוב מתחיל ממדרך כף הרגל על ריצוף לבית אפשר להציע חלופות שונות לאריחים בדמותם של פרקטים מגוונים. ההיצע העשיר מאפשר לכם לתכנן את הבית, בסיועם של אנשי מקצוע, מהחל עד כלה.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי