אדם כותב בפנקס

תמלול הקלטות

במשפט

תמלול הקלטות או שיחות הנו שירות שהרבה אנשי מקצוע זקוקים לו: עורכי דין, עיתונאים, סטודנטים, אנשים פרטיים, אנשי אקדמיה כמו – מרצים ועוד מגוון רחב של אנשים. בשביל שהתמלול יעשה בצורה המקצועית והאיכותית ביותר עליכם לעשות את העבודה הקשה בעצמכם או לפנות לחברה שמבצעת שירותים מהסוג הזה במקצועה. הסיבה שהרבה אנשים פונים לחברות הללו היא בגלל שלרוב עבודת התמלול היא חשובה ובעלת ערך רב מאוד. שכן, החומרים המוקלטים שיש לכם הם אישיים ובעלי חשיבות ומהסיבה הזו, אתם צריכים שהעבודה תעשה בצורה טובה, מדויקת, איכותית ומקצועית. חברות שמבצעות את השירותים הללו שמות לב לפרטים קטנים הכוללים דיוק גם ברמת טון הדיבור ועד לרמת התגובות הקולניות והפחות נעימות. כמובן, שכל התהליך נעשה לרוב לפי בקשתם ולפי הצרכים שהקצתם מראש למתמלל. אם נימות הטון לא מעניינות אתכם, עליכם לומר זאת מראש אך הרבה אנשים מעדיפים שהביצוע יעשה עד לרמת הדיוק הזו שכן, יכול להיות שבעתיד הם יצטרכו להשתמש בנתונים הללו.

תמלול הקלטות נעשים תוך שכתוב מדויק של הנאמר ומשקפים את כל המתרחש מההקלטה. אם למשל במהלך השיח החל דיבור תקיף, בכי, איומים, רעשי רקע כמו – דפיקות על השולחן, זריקת חפצים ואלימות, עבודת הכתיבה נעשית על כל גווניה וכוללת דיוק מקסימלי ככל האפשר.

תמלול כאמור נעשה גם לצרכים אקדמאים, תיעוד מקרים חשובים, שיחות אישיות וכן, לצורך עבודה אקדמית הכוללת – סמינריון או תזה. בשביל שפעולת הכתיבה תעשה גם בצורה מקצועית וגם בדיסקרטיות גמורה, עליכם לברר קודם על חברת תמלול הקלטות שמבצעת את העבודות בצורה יסודית ושומרת במקביל על הסודיות המוחלטת שלכם. הסיבה שבגללה עדיף לברר מראש על חברות הללו היא בעיקר כי מדובר בתמלול לצורכי משפט שנלקחים לדיונים בתיקים גדולים שנעשים בדלתיים סגורות ולא רק, אם מדובר בשיחות סודיות ובהם נתונים של חברה מוכרת, גם כן עליכם לדאוג שלא תהיה זליגה של מידע.

מלבד הסודיות שטמונה בכל התהליך, חשוב מאוד לדאוג בהלימה גם לאיכות. כאשר חברה מקצועית מבצעת את העבודה, היא תדאג להשתמש בציוד מתקדם שיאפשר להעניק לכם תוצאת מהימנה ומדויקת – גם כשמדובר במצבים מאתגרים שמצריכים הרבה סבלנות וסינון רעשים בהתאם. בשביל שהזמן היקר שלכם לא יבוזבז באף שלב, פנייה לחברה שמתמקצעת בהאזנה וכתיבת שיחות תהיה ההחלטה הנבונה ביותר שתבצעו שכן היא מעבירה את ההקלטה בצורה מהירה על כתב. מקצועיות זה שם המשחק בתהליך – המתמללים שמים לב לכל מילה שנאמרה, לכל הפסקה שנעשתה, לאנחת רווחה, לנשימה כבדה ואפילו לתזוזות לא נעימות על הכיסא. מתמללים בעלי ניסיון עתיר שנים ישימו לב לדקויות הללו ויבטאו אותם בכתב. לאחר ביצוע השכתוב בצורה מדויקת, תוכלו להגיש את המטלה האקדמית, לפנות עם התיעוד לבית משפט או לכל צורך שתצטרכו בשביל שתקבלו את התוצאה שלשמה פניתם. תמלול הקלטות יכול לעזור לכם לעמוד בדד ליין שהצבתם לעצמכם ולחסוך הרבה זמן יקר.