בחורה יפה

יישור שיניים גם למבוגרים

ביופי וטיפוח

אם אתם משתייכים אל אותה קבוצת אנשים שנמנעת מפעולת יישור שיניים משום שעברתם את גיל העשרה ואינם יכולים להרשות לעצמכם להיראות עם גשר על השיניים, בוודאי תשמחו לקרוא שכיום יש שיטה חדשה של יישור שיניים שיכולה להתאים לכם. שיטה זו נקראית יישור שיניים שקוף.

המראה משפיע על ההרגשה
אי אפשר להתכחש לעובדה שמראה השיניים שלנו משפיע רבות על המראה הכולל שלנו, על הביטחון העצמי שלנו ועל היחס של הסביבה אלינו. אנשים בוגרים שלא יכלו להרשות לעצמם יישור שיניים בתקופת העשרה וזאת משום סיבה כלכלית או כל סיבה אישית אחרת מעוניינים לתקן את השיניים העקומות או לעבור טיפול יישור שיניים על מנת להקטין את החלל הריק של שן שנעקרה לבין שיניים אחרות בפה, אך נמנעים מכך משום שהם אינם יכולים להרשות לעצמם להיראות לא יצוגיים במקום העבודה (במיוחד אם מדובר על משרה שמערבת קשר ישיר עם קהל). אם עד היום הבעיה הייתה מובנת וכל אחד יכול היה להיזדהות איתה, כיום יש פתרון שנקרא גשר שקוף.

בחורה יפה
בחורה יפה

גשר שקוף או שיטת הקשתיות השקופות כפי שהיא מכונה על ידי אורתודנטים רבים היא שיטה שמאפשר יישור של שיניים בלי שאף אחד יבחין בזאת. כלומר, ניתן ליישר שיניים ולשרת אנשים במקום העבודה, ניתן ללכת לאירועים מיוחדים ולהצטלם בהם גם אם יש לכם גשר על השיניים וניתן להשיג את אותה תוצאה נפלאה של שיניים ישרות ואסתטיות בלי לומר לאף אחד. בנוסף לעובדה שמדובר על יישור שיניים שקוף, שיטת הגשר השקוף מאגדת יתרונות רבים נוספים וזאת בהשוואה אל השיטות הקונבנציונאליות ליישור שיניים, השיטות בהן רואים את הסמכים. היתרונות של שיטה זו באים לידי ביטוי בכך שרוב האורתודנטיים ממליצים על שיטה זו במקרים בו מעוניינים ליישר את השיניים, התאמת הקשתיות השקופות תמיד תיעשה בהתאמה אישית למטופל. לכן, הקשתיות תמיד יהיו מדוייקות. ייצור הקשתיות יתוכנן מראש והייצור שלהן יעשה על ידי מערכת מיוחדת של סריקת לייזר וכל הקשתיות יהיו אצל הרופא המטפל עוד בתחילת הטיפול, כלומר אין מצב בו צריך להמתין עד שהטכנאי יסיים את הייצור של הקשתית הבאה בשלב יישור השיניים.

יתרונות נוספים של יישור שייים שקוף באים לידי ביטוי בכך שתקופת הטיפול קצרה יותר משיטות אחרות ליישור שיניים, המחיר סביר ביחס לשיטה החדשנית ולתוצאה הנפלאה, הנוחות משחקת כאן תפקיד ראשי, הקשתיות ניידות וניתן להוציא אותם בכל שלב, אין תופעות לוואי או סיכונים כלשהם והתוצאה ידועה מראש עוד טרם הטיפול משום שהרופא מציג בפני המטופל הדמיה תלת מימד עוד לפני תחילת הטיפול. כעת, נותר רק ליישם. בהצלחה!