חדר אמבטיה מעוצב

בעיצוב הבית

בעבר ביקורים בחדר האמבטיה לא יכלו להפתיע: בהבדלים קלים בגוונים ובעיטורים של אריחי החרסינה – כל חדרי האמבטיה נראו בערך אותו דבר. בשנים האחרונות, עם התפתחות תחום העיצוב בישראל והנסיעות התכופות של הישראלים לחוץ לארץ – פני הדברים השתנו מן הקצה אל הקצה. חדרי האמבטיה הפכו לאחד מהמקומות הנעימים, המפנקים והיצירתיים ביותר בבית. בין סגנונות עיצוב הרבים והשונים שהתפתחו ניתן למצוא את הסגנון המודרני היוקרתי, סגנון כפרי חמים ומזמין, סגנונות צבעוניים ועדכניים – ובקצרה, שפע רעיונות ומגוון אדיר של חומרים.
אחת הסיבות לפריחת התחום היא הפיתוח בעולם החומרים ובעיקר סביב קרמיקה וכלים סניטריים שמיוצרים כיום בסגנונות מגוונים הרבה יותר. בעולם הקרמיקה נמצא אריחים שיכולים להחליף את החרסינות המיושנות במראה מדהים, מגוון וצבעוני. כך למשל אפשר לרכוש אריחים מצוירים, במגוון טקסטורות וצבעים שאי אפשר היה לדמיין אותם בעבר וברמת עמידות גבוהה במיוחד – אין פלא שאנשים שחררו את הדמיון והחלו לקשט את חדרי האמבטיה באופנים שלא נראו מעולם בעבר. חדרי האמבטיה מטבעם מאתגרים מכיוון שיש להם פונקציות רבות יחסית והשטח המוקצה להם הינו לרוב מצומצם ומוגבל. בעולם כזה אכן נדרש מעוף יצירתי ומגוון חומרים כדי להגיע למראה מזמין ומפנק.
חדרי אמבטיה יוקרתיים
כאשר חושבים על חדרי אמבטיה יוקרתיים חשוב לשים לב לפרטים הקטנים, שכן בחדר האמבטיה לכל פרט יש גם ערך פונקציונאלי ולא רק אסתטי. מעבר לבחירה של קרמיקה וכלים סניטריים מן השורה הראשונה חשוב לבחור בעיצובים יפים שמתאימים זה לזה. זה פשוט פחות ממה שנשמע, שכן כיום ניתן למצוא כיורים לאמבטיה בעיצובים מיוחדים בליווי ברזים מיוחדים ומעניינים, והפיתויים רבים. חשוב לשמור על קו סגנוני אחיד ומתואם ולעצב חדר שיהיה נעים ומרגיע ללא עומס מופרז. מן הצד השני לא צריך לחשוש מפני מראה מיוחד ולא שגרתי – כאשר אנחנו רואים כיורים לאמבטיה בעיצובים מיוחדים ושפע אפשרויות מגוונות זה טבעי ונכון לעשות בחירות נועזות ומעניינות כדי לקבל חדר חדשני ומקורי.
כאשר בוחרים את הכלים הסניטריים ואת האריחים לחדר האמבטיה חשוב במיוחד להגיע למקום שבו יש מגוון גדול ותצוגה נוחה של המוצרים. קשה מאד לדמיין את המראה הסופי, וכדאי להעדיף מראה עיניים ומגע ידיים ולא להסתפק בתמונות מתוך קטלוגים. בעולם המורכב והמגוון של המוצרים הללו כיום חשוב במיוחד לקבל שירות לקוחות מצוין וסבלני שיעזור לכם להרכיב את המראה שאתם חושקים בו בלי טעויות ובלי חוסר התאמה.