נשים מתאמנות

מדריך כושר אישי – המהפכה מתחילה

ביופי וטיפוח

מהפכת הכושר הגופני הגיעה לישראל כבר לפני שנים רבות, אך לאחרונה עוברת תמורות ושינויים מבורכים. אחרי שחדרי הכושר נכבשו על ידי ההמונים וריצות התחרות השונות מתמלאות באלפי רצים חובבים, הגיע שטף הכושר לתחום האימון האישי. אלפי ישראלים שנשבעו שלעולם לא יבזבזו את כספם על מדריך כושר אישי שיוביל אותם אל קצה גבול היכולת, "נכנעו" למגפה המבורכת וגילו איך למקסם את יעילות האימון שלהם. אז בואו נדבר על הטרנד הכי ספורטיבי ובריא שהגיע למחוזותינו.

 

שירותי אימון אישיים

למה, בעצם, כדאי להשתמש בשירותי אימון אישיים? ובכן, לעניין זה מספר יתרונות בולטים. ראשית – יעילות האימון. רובם המכריע של המתאמנים בחדרי הכושר לא עושים זאת בצורה נכונה ב-100%. התוצאה? במקרה הטוב, אימונים פחות אפקטיביים, במקרה הרע – נזק לגוף. גם אם אינכם מתכננים להשתמש במאמן אישי כל חייכם, מספיקים אימונים בודדים על מנת להעניק לכם כלים לעבודה נכונה אשר ישמשו אתכם כל חייכם. שנית – כוח הרצון וההתמדה. מאות אלפי ישראלים לא מתאמנים בתדירות שהיו רוצים. חלקם לא מתאמנים כלל. מדריך אישי, וזה הוכח, הוא הדרך הטובה ביותר ליצור התמדה לאורך זמן בתדירות האימונים. גם היתרון השלישי – ההגעה לקצה גבול היכולת, קשורה לכוח הרצון האישי, כשמרבית המתאמנים "מוותרים" לעצמם במהלך האימון. בזמני האימון, במשקלים, במהירויות. לא כשמדובר במדריך אישי. אגב, אם הנשים שבכן מרגישות נוח יותר עם בת המין היפה לצידכם, אין שום בעיה. מאמנת כושר אישית ניתן למצוא בקלות והיא תעניק לכם את אותם שפע היתרונות שמאמן-גבר יעניק.

אז מה, למעשה, מתרחש בזמן אימון כושר אישי? ובכן, במפגש הראשון נערכת שיחת תיאום ציפיות. מה אתם רוצים להשיג מהאימונים האישיים? הפחתת משקל? העלאת מסת שריר? העצמת תחושות ערנות ואנרגיה? חלק מהמאמנים יבקשו לקחת מכם מדדים שונים כמו גובה, משקל, אחוזי שומן, בי.אם.איי וכו' וקדימה! מתחילים. האימונים מתקיימים בחוץ, בבית, בפארקים ובחדרי הכושר. דרגת הקושי מתחילה ב"קטן" ועולה ככל שמתקדמים. מדריך כושר אישי מקצועי הוא כזה שיודע לזהות את "נקודת הקשה אך אפשרי" שלכם, ולגרום לכם להגיע לנקודה זו, בהתחלה לעיתים רחוקות ובהמשך יותר ויותר. האימונים משלבים אירובי ואנאירובי על פי תיאום הציפיות המקדים שלכם.

ולחלק הלא-פחות חשוב – המחיר. המהפכה החברתית הגיעה גם לתחום זה וכיום ניתן למצוא מאמנת כושר (או מאמן) במחירים שפויים. אז אל תתעצלו, אל תחפשו תירוצים וצאו לדרך חדשה ובריאה. בהצלחה!