טיפול מיטבי בסתימות ביוב מורכבות

באחר

סביר מאד להניח שאם ינהלו סקר מקיף בשאלת המטרדים הגדולים ביותר בחייהם של בעלי בתים ודיירים סתימות ביוב יגיעו למקום גבוה מאד ברשימה. כל אדם שחווה את התופעות הלא נעימות של סתימת ביוב מן הסתם יעשה כל מה שהוא יכול כדי לא להגיע שוב למצב הזה. הסתימה יכולה להתגלות בכיור, באסלה או בחצר הבית – אבל בכל מקום שנפגוש בה אנו חשים תחושות עזות של סבל ורתיעה. אלו הם הרגעים שבהם עולה בתוקף צורך בחברה מומחית לתחום שתפתור לא רק את הבעיה הנקודתית אלא תטפל במערכת מן היסוד.

הגעתם לבית והמרתף מוצף כולו? חפשו אחר חברה שמתמחה במקרים של פתיחת סתימות ביוב בחניונים ומרתפים ואל תסתפקו בשרברב המקומי. יתכן מאד שהבעיה נובעת ממקרה סבוך שלשרברב אין ציוד מתאים להתמודד עמו. למשל, אחת הבעיות השכיחות והמטרידות ביותר היא שורשים בביוב וזו אינה בעיה פשוטה כלל. במקרים כאלה יתכן שהשורשים גרמו נזק לצנרת עצמה, וסביר להניח שהבעיה תחזור על עצמה מכיוון שגיזום השורשים רק יחיש את גדילתם בעתיד. כאשר הסתימה נראית מורכבת ומדאיגה – מומלץ לחשוב על פתרונות עומק ועל חברות המתמחות בתחום.

טיפול בסתימות ביוב מורכבות

כאשר אנו עוסקים במצבים של פתיחת סתימות ביוב בחניונים ומרתפים צריך בראש ובראשונה לשאוב את הביוב שהציף את השטח. לצורך זה לרוב ייעשה שימוש בביובית – רכב המכיל משאבה ומכלית שמסוגל לשאוב את הפסולת ולהרחיקה מהשטח במהירות. כאמור, אחת הבעיות השכיחות והמטרידות ביותר היא שורשים בביוב וכדי לזהות את הנזקים בצנרת בלי לפרק שטחים נרחבים של ריצוף או קירות מומלץ לעשות שימוש במצלמה תרמית. בנוסף את השורשים עצמם יש לגזום באמצעות מכונה מיוחדת וחשוב לנקות את הצינורות, לעשות שימוש בחומר קוטל שורשים. בכל מקרי הנזילות המורכבים כדאי לבצע בקרות נוספות בסוף הטיפול כדי להבטיח שאין עוד נזילות וסדקים בצנרת.

כאשר אתם מחפשים את חברת האינסטלציה מומלץ לבחור בגורם שמסוגל לתת לכם שירות עשרים וארבע שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע. סתימת ביוב משמעותית אינה מסוג הבעיות שאפשר לחכות זמן רב עד לפתרונן. בנוסף, חשוב לוודא שהצוות מקצועי, מנוסה, אחראי ומצויד – כאמור – בציוד מתאים לטיפול בבעיות מורכבות. הציוד המתקדם יכול לחסוך לכם כסף רב, מכיוון שהוא מונע את הצורך בעבודה בשיטה של ניסוי וטעייה תוך גרימת נזקים משניים שונים. חברה טובה תוכל להדריך אתכם גם לגבי מניעת הישנות הבעיה בהמשך.