רשתות צל הן פתרון נהדר להפחתת נזקי השמש

בעיצוב הבית

רשתות צל המשמשות למטרות הצללה והפחתה של נזקי השמש, נחשבות לאחד ממוצרי ההצללה הפופולאריים והנפוצים ביותר בישראל, וזאת לנוכח יעילותן הפונקציונאלית בכל הנוגע להצללת שטחים גדולים. כפועל יוצא מכן, רשתות הצל מותקנות לרוב בשטחים פתוחים כגון: מגרשי משחקים, פארקים עירוניים, בריכות שחייה, גני ילדים, חצרות במוסדי חינוך וכדומה.
רשתות צל – דואגים לבריאות
מכיוון שכל אותן רשתות צל הן פתרון נהדר להפחתת נזקי השמש ומכיוון שרשתות אלו מותאמות לצרכי הצללה בשטחים גדולים במיוחד, חשוב לתכנן באופן מקצועי ויעיל את אופן התקנתן בשטח המיועד להצללה, וזאת על מנת לכסות שטח נרחב בהתאם לדרישות התקן בכל הנוגע לקירוי והצללה של מתחמים רחבי ידיים. תכנון אופן ההתקנה של אותן רשתות צל מיושם כיום על ידי חברות מקצועיות העוסקות ומתמחות בכל הנוגע להליכי ייצור והתקנה של פתרונות הצללה, כאשר רוב החברות המובילות בתחום פועלות בהתאם לדרישות התקן הישראלי בנושא.
את פתרונות ההצללה השונים המוצעים לכם על ידי אותן חברות תוכלו להתאים לכל סביבה ואזור, לרבות, שטחים פתוחים ורחבי ידיים. כיום, התקנת רשתות צל הינה פעולה המיושמת גם למטרות קירוי והצללה בענף החקלאות, וזאת באמצעות התקנת מערכות הצללה ברפתות ולולים. מערכות אלו מגנות על בעלי החיים בפני קרני השמש והן מותאמות גם לחממות פרחים וצמחים הרגישים לעודף של קרני שמש. בנוסף לרשתות הצל המשמשות כפתרון אפקטיבי להפחתת נזקי השמש, תוכלו ליהנות גם ממגוון רחב של מוצרי הצללה פופולאריים במיוחד הם האוהלים המיועדים לצרכי הצללה זמניים בשטחים פתוחים. אוהלי הצללה הם למעשה אוהלים מהירי הקמה אותם ניתן להקים בכל שטח פתוח. אוהלים אלו בדומה לרשתות ההצללה מיוצרים מאריגי איכות בעלי עמידות מקסימאלית בפני כל מזג אוויר, והיתרון הבולט שלהם טמון בעובדה שמדובר בפתרון הצללה נייד אותו ניתן להתקין במהירות, בקלות ובנוחות בכל מקום.
רשתות צל הן פתרון נהדר להפחתת נזקי השמש וגם האוהלים הניידים משמשים לאותה מטרה כאשר מדובר בצרכי הצללה אשר איננה קבועה למקום מסוים בו אתם עורכים ומקיימים אירוע בשטח פתוח. האוהלים הניידים מיועדים בין היתר לירידים, תערוכות ואירועים שונים המתקיימים בשטחים פתוחים, כאשר גודל האוהל והיקפי ההצללה שלו מותאמים לתוואי השטח בו אתם מקיימים את האירוע. כיום, גם על גבי רשתות הצל וגם על גבי האוהלים הניידים ניתן להטמיע הדפסים שונים ובכך להפוך את מוצרי ההצללה שלכם לאמצעי קידום מכירות המותאם לחברות, עסקים, עיריות ורשויות מקומיות המעוניינות להטמיע את לוגו בית העסק/העירייה על גבי מתקן ההצללה.